Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Anon-festival

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har prosjekteksamen hvor vi skal lage logo, plakat og brosjyre til en fiktiv 3dagers-festival som vi selv finner på.

Jeg har tenkt å lage en "Anonfestival" (ref. Anonymous). Målgruppen skal være menn/kvinner i alderen 15 til 30. Det skal være foredragsholdere om dagen og en stor fest den siste festivalkvelden. Men er usikker på hva som ellers burde være med, og hvem som skal ha foredrag og for hva?

Dessuten så burde jeg skape min egen logo som kan forbindes til Anonymous, men som samtidig er særegent.

Input?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig vagt. Hva skal dette handle om? Er det rockefestival, eller hva? Og du har den bredeste målgruppen i Norgeshistorien. Snevre inn!

Hei! Jeg veit det er veldig vagt, og en bred målgruppe. Men det er derfor jeg har lagt ut en post her slik at folk kan skrive om hva de tror en slik festival vil gå ut på.

Jeg tenker jo først og fremst at dette er en datafestival som dreier seg om ny teknologi, datasikkerhet, hvordan sikre identiteten sin på nettet etc.

Hva tror du?

Lenke til kommentar

Ja det var mer info. Slik du skrev gikk det ikk fram om det var rockefestival, visefestival eller underbuksefestival.

Forelesere.

Georg Apenes, tidligere leder av datatilsynet.

- Personvernet i en ny tid

Gisle Hannemyr (husker ikke dataene hans)

- Den moderne hengelåsen

Kryptering av sitt eget liv i 2011

Anonym. (med maske)

Hacker på link fra New Dehli med foredraget

- Dere tror dere er trygge? Kjøtthuer!

Knut Storberget, tidligere justisminister

- Oppklaring av nettkriminalitet.

En verktøykasse for fremtiden.

Tja, jeg vet ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...