µT. Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Faen, jeg gikk selvfølgelig glipp av mobil (og utstyr) på MPX... Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Snakket med Komplett over Facebook og spurte om de skulle ha noen slags Black Friday salg, da fikk jeg et klart nei som svar fra Marius i Komplett. Noen som kan bekrefte at dette er sant eller ikke? Lenke til kommentar
Luguber Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er dette hvirkelig en hw nyhetsartikkel?!? Skal vi også få artikler når Expert og Elkjøp har Januarsalg? *Nå skal jeg gå i kroken min og erge meg over latterlige hw artikler i en times tid* Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Dette er da vitterlig en artikkel som hjelper mange folk og er høyst aktuelt for markedet som hw.no tar for seg, så skjønner ikke hvorfor det er noe negativt å nevne. 2 Lenke til kommentar
OJodd Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Netshop kjører kampanje både i morgen og resten av helgen. Og de kjører konkuranse i morgen! http://www.netshop.no/Avdelinger/Datautstyr/Black-Friday.aspx Endret 24. november 2011 av OJodd Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hihi, har kjøpt meg Kymera Magic Wand på impuls. Bort med fjernkontrollene Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Det hadde vært kjekt om folk postet mer om hvem det er (og når) som faktisk kjører noe black friday tilbud. - MPX kjører som nevnt tidligere å trpden timessalg nå (hvorfor egentlig - black friday er jo vitterlig i morgen...?) - Netshop nevnes rett i posten rett over. Hvem andre er det som kjører tilbud? Lite poeng med gode tilbud om man ikke vet hvor man skal se etter dem -Stigma Endret 24. november 2011 av Stigma 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Hihi, har kjøpt meg Kymera Magic Wand på impuls. Bort med fjernkontrollene Kikket på denne her selv - men ser for meg at det er veldig sannsynlig at man blir lei av den fort, og var ikke heller så billig (selv på tilbud) - MPX kjører som nevnt tidligere å trpden timessalg nå (hvorfor egentlig - black friday er jo bitterlig i morgen...?) Komme konkurrentene i forkjøpet? Endret 24. november 2011 av Occi Lenke til kommentar
µT. Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Da har jeg kjøpt meg ratt og pedaler til PS3en 349kr! http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=638209 Edit: Kansellert! Fungerer ikke med Test Drive Unlimited 2 Endret 24. november 2011 av Steffen Moss Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Spørs om en tør å bruke steam nå som de akkurat har blitt hacket Du mener nå som det er tryggere enn noen gang? Og det var forumet, ikke tjenesten, som ble hacket. Begge ble hacket. :3 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Hihi, har kjøpt meg Kymera Magic Wand på impuls. Bort med fjernkontrollene Kikket på denne her selv - men ser for meg at det er veldig sannsynlig at man blir lei av den fort, og var ikke heller så billig (selv på tilbud) Godt mulig du har rett, men det eneste jeg bruker fjernkontrollen til er av og på med TV, opp og ned med volum, til nød mute. Må kanskje legge til kanal opp/ned og skip frem/tilbake for MediaPortal, men ellers ikke noe jeg kommer på i farta. Så videoer, morsomt å bruke push/pull gestures til å åpne/lukke cd/dvd/bluray drev Den gamle fjernkontrollen er ikke akkurat en pyntegjenstand, og syntes ikke 400,- var så galt. EDIT: Har allerede lagt inn bestilling, er det mulig å få inn et vaffeljern også i samme bestilling? Endret 24. november 2011 av HulkHaugen Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Masse tilbud på steam! Kan anbefale Fallout spillene, både Fallout 3 GOTY og Fallout: New Vegaas + DLCene er på75/50% salg! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 EDIT: Har allerede lagt inn bestilling, er det mulig å få inn et vaffeljern også i samme bestilling? Snakker du med salgsavdelingen så klarer de nok å ordne det, men du klarer nok det ikke uten hjelp fra deres side Lenke til kommentar
aslakt Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 2x Cooler Master Elite 430 Midi Tower Black 2x Silver Power SP-SS500 500W PSU Til 99kr stykk... skulle nesten tro de hadde glemt å sette inn noen tall i de prisene. Nå var det bare å finne "innmat". Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Snakket med Komplett over Facebook og spurte om de skulle ha noen slags Black Friday salg, da fikk jeg et klart nei som svar fra Marius i Komplett. Noen som kan bekrefte at dette er sant eller ikke? Black friday @ komplett Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Dustinhome.no kjører juletilbud. Komplett.no har black friday Netshop.no har black friday Jeg har ikke funnet noe som helst interessant noen steder Lenke til kommentar
nesjon Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 For de som er nysgjerrige på hva Apple kommer med, så kan man ta en titt på de australske sidene som ligger litt foran i tid. Ser ut til å bli mye av det samme som i fjor, ca 10% avslag på macene, iPad etc, ingenting på iPhone. Lenke til kommentar
Kujta Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Norwegian Outlet har black friday: http://issuu.com/norwegianoutlet/docs/black_friday_mod55_vg/1 Lenke til kommentar
Voidhanger Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Og der var Apple-salget i gang. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Og der var Apple-salget i gang. Rimelig kjedelig. Mye som ikke matcher studentprisen en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå