fervent Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hei! Har tidligere vært medlem her, og etter en lang pause tenkte jeg å gjøre et lite comeback. Jeg er veldig glad i ordningen til urørt, hvor uetablerte artister får legge ut sin musikk. Der har jeg funnet noen favoritter, men det er en jungel av artister. Med denne tråden tenkte jeg å dele favoritter, og finne nye fra deres anbefalinger! Jeg begynner med Mikhael Paskalev og hans låt I Spy En flott komponert låt, med herlig stemme og fin oppbygning. Deilig pop! Han kommer nok til å bli kjent. Håper folk vil bidra med sine favoritter Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Litt annen sjanger, men synes disse har bra potensiale: Silvanesti (Atmospheria) Har hørt de live en gang også, som oppvarmingsband for Magic Pie. Lenke til kommentar
Resolver2009 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hadde lyst til å poste Mikhael Paskhalev jeg også; deilig låt! Denne låten av ALFRED HALL har også snurret i spilleren en stund nå utrolig gladstemnings indiepop! http://www.youtube.com/watch?v=fa4bp3yrwBs Lenke til kommentar
fervent Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Alfred Hall var koselig. Nytt bidrag fra min side: Lars Fremmerlid- Please Don`t Mute Me Tror han her også har en lovende framtid. Lenke til kommentar
Ogrheimen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Funker bra Endret 10. februar 2016 av Ogrheimen Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Trådstarter bør sjekke ut dette Lenke til kommentar
fervent Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Awesome!! Lenke til kommentar
N* Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Syrefolk jo! Hehe. Knallbra altså! Endret 11. desember 2011 av N* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå