Wrath of The Duck Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hei! Lurer på om noen vet om noen butikker i steinkjer-området som muligens har 2500K inne? Har prøvd å søke på google etter det, men fant ingen ting. Håper noen har litt mer info en det jeg fant, slik at jeg kan få tak i denne i dag Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Spørs om du må kjøre til Trondheim. Tar rundt 2 timer hver vei. Alternativt kan du handle på internett og betale ekstra for hurtig levering. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Ikke mulighet å dra til Trondheim da det ligger 4 timer unna der jeg bor, men tenkte jeg skulle slå to fluer i en smekk da jeg vet av noen som skal til steinkjer. Hvis ikke er det jo stor mulighet for at jeg skal til Trondheim i morgen, men dere vet jo som meg at når det er en pakke som bare mangler en prosessor, så blir det vanskelig å vente Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 LØST/STENGT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå