Rolfemann Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ny teknologi kan revolusjonere livet ditt. Snart kan du lese SMS på kontaktlinsene Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Funker sikkert fett helt til man får blåskjerm/guru meditation og kjører i grøfta. Dyreforsøk er derimot ikke så veldig fett. 4 Lenke til kommentar
uze Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hadde blitt morro med slik, bare vi da ikke ødelegger øynene våre når vi bruker dem... Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hvorfor skulle vi det? Høres ut som bekymring på linje med frykten for at man skulle bli gal når man satt på et tog som beveget seg i "hele" 30-40 km/t. Jeg gleder meg til fremtiden! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Linser kan skape diverse problemer ved mye bruk så jeg skjønner bekymringen, men på den andre siden så er det jo bare å redusere bruken når man merker at linsene har sittet på for lenge, samt planlegge minst 6 linsefrie timer i døgnet. Dette er problemer linsebrukere takler bra så jeg ser ikke noen grunn til at det ikke skulle gå bra med denne også. Uansett, saken er utformet som RFID og batteriet er ikke trådløst. Det er overføringen mellom batteriet og linsa som er trådløs (induktiv). Kanskje norske thin film electronics kan løse noe av problemene når/hvis det blir noe reelt av det. Men hvordan får de fokusavstanden til å bli nogen lunde ok? Lenke til kommentar
jakols Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 MÅ HA ! det hadde vært så driiiiiiit fett med et par av disse på jobb (Hvis de funker skikkelig uten å ødelegge øynene mine)! det hadde gjort hverdagen så mye greiere Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Men - hva når du leser teksten? Du flytter øyet, som flytter på linsen, og resultatet blir at du ser på akkurat det samme punktet hele tiden. Eller? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Men - hva når du leser teksten? Du flytter øyet, som flytter på linsen, og resultatet blir at du ser på akkurat det samme punktet hele tiden. Eller? Ja, lurte litt på det samme, i tillegg er det jo sånn at ting som er på akkurat samme sted i synsfeltet faktisk ganske raskt forsvinner fra synet vårt. Men sånne ting er jo kult på generell basis, gleder meg til man kan skifte ut hele høyet med en oppgradert modell AtW 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Noen andre som tenker i disse banene? >Subject Identified: Persons Name >Target Acquired >TERMINATE 1 Lenke til kommentar
Aren-D Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Jaja.. og neste steg blir integrert kamera i linser som du kan dele med andre på FB Endret 25. november 2011 av Aren-D Lenke til kommentar
uze Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jaja.. og neste steg blir integrert kamera i linser som du kan dele med andre på FB Eller utnytte øye sånn at man får det heftige kamera Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Da må man isåfall lese av signalene fra øyet til hjernen, det blir mer lignende implants igjen. Lenke til kommentar
mick87 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 fryktelig å bli spamma når man er midt i en viktig ting men det positive er at når man har prøver og tentamener så vet ingen at man jukser. Lenke til kommentar
uze Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 fryktelig å bli spamma når man er midt i en viktig ting 'Mann på 32 år kjører av veien, skylder på spam' 1 Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 ser for meg den ja , øyesjekk før eksamen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg