tommy_sn Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hei Har 2 pcer som er autorisert i iTunes, og som jeg kobler iPhone4 opp mot. Hvordan før jeg overført musikken fra iPhone til pc nr 2? Alle musikken som ligger på pc 1 er synket opp til iPhone, men jeg får de ikke fra iPhone til pc 2... Lenke til kommentar
jackoksen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Dette er kanskje helt på tur, men på iPod gikk det ikke an å laste opp noe TIL pc før du installerte et tredjepartsprogram. Mulig Apple fortsatt er kjipe på det? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Det er desverre fortsatt riktig. Jeg bruker et program som heter TuneAid på Mac. Det heter visst nå DiskAid, og finne for Windows også. Fungerte greit hos meg, men det var altså på Mac. DiskAid hjemmeside Edit: Det lar seg gjøre å synce over iCloud, men det har jeg ikke prøvet. Geir Endret 24. november 2011 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå