HelloKjersti Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 DarkOrbit-spillere blar opp tusenvis av kroner for et romskip. Les hele saken Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Folk betaler virkelig for alt mulig. 2 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Enkelte har mer penger enn fornuft. Lenke til kommentar
needless Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 to millioner euro på 4 dager. Disse folkene vet å tjene penger Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er det sant da? Eller noe de bare sier for å få skeptikere til å punge ut? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 De går vel ikke ut med en slik pressemelding bare for å få skeptikere til å punge ut. Det faller nok ikke i god smak hos eiere, kreditorer o.l. Men det er jaggu meg sprøtt. Skulle jeg brukt 8 000 på et spill, skulle jeg virkelig vært steinrik og vel så det. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvor mye koster et vanlig MMORPG pr mnd? Vil vel tro at det blir noen kroner hvis man har spilt WoW eller noe annet i årevis. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Det er plusser og minuser med P2P og F2P modeller. Men for min del er det faktumet at man ikke kan betale seg god i et P2P spill den største styrken, og den største svakheten med F2p. Spill mister litt meningen om penger kan gjøre jobben for deg, om du spør meg. Og for de 8000 det skipet eller hva det var kostet, så kan du spille si WoW eller Everquest i rundt 5 år. Det er sjeldent du spiller spill i 5 år. Endret 24. november 2011 av Neppe Lenke til kommentar
latslask Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 "[O]mlag åtte ekornskinn på våre kanter" haha, takk for den der fikk jeg meg en god latter Forøvrig uforsvarlig bruk av penger i mine øyne. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Enkelte har mer penger enn fornuft. Ja, sitter med en litt ekkel følelse av at endel av disse faktsik kan ha psykiske problemer av en eller annen sort. AtW Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hvor mye koster et vanlig MMORPG pr mnd? Vil vel tro at det blir noen kroner hvis man har spilt WoW eller noe annet i årevis. WOW koster 100 i måneden, for 8.000 kunne du spilt det i nesten 7 år dvs så lenge wow har eksistert. Lenke til kommentar
Eraze Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 skummelt, people pay for entertainment (addiction)! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Forsvarer absolutt ikke de som bruker så mye på en gang i et spill, men mener jo det er loco å betale 3-6000 kroner for VIP-billetter på cupfinalen eller på opera'n også. Det som gjør meg litt bekymret er at jeg tror mange av disse spillerne ikke har helt rot i virkeligheten. NAV burde vel hatt tilgang til manges pengeforbruk. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Lurer på hvor desperate/dumme folk egentlig kan bli? Lenke til kommentar
n0s Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hvor mye koster et vanlig MMORPG pr mnd?Vil vel tro at det blir noen kroner hvis man har spilt WoW eller noe annet i årevis. 80-120 kroner, de fleste... Det vil si, går vi ut fra 120 kroner, tilsvarer dette 5,5 år med spilling. For å ta Rift som eksempel her da, så kommer de med nytt innhold (dungeons, raids, zones, gear, vanity items etc etc) flere ganger i året (Rift kom med første innholdspatch mindre enn 3 mnd etter spillet var nytt). Foretrekker spill som belønner skill og ikke tjukk lommebok. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 "[O]mlag åtte ekornskinn på våre kanter" haha, takk for den der fikk jeg meg en god latter Helt enig! Knakk sammen her Dette skal prøves ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå