HelloKjersti Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Det kan være Dante's Inferno får en oppfølger. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg digga Dantes Inferno. har aldri spilt noe spesielt GoW så kan ikke si noe om hva som er best. Men jeg digga brutaliteten og storyen Lenke til kommentar
Jypling Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er dette nytt? Utviklerne av Dante's Inferno sa jo at det mest sannsynlig ville bli en trilogi, det er jo tross alt 3 deler av Divine Comedy også. http://en.wikipedia.org/wiki/Divine_Comedy Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg var en av de raringene som likte Dantes Inferno veldig godt. Tilogmed bedre enn GoW3! /blush Så jeg kan gjerne ta en episode til med Dante. Utover et spill nummer to spørs med mindre de videreutvikler gameplay litt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg ser gjerne at de setter inn noen gåter her og der slik at vi får noen avbrekk fra slåssingen. Likte DI veldig godt, men det ble litt repeterende i lenden når det kun var slåssing. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 YES! Gleder meg Sier ja takk til mer puzzles ja! Lenke til kommentar
Passekul Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg hadde frydet meg utrolig mye av en eventuell oppfølger. Må si jeg koste meg med dette spillet her. Elsker spill der karakteren er brutal og nærmest uovervinnelig! Har jo selvfølgelig spillt gjennom GoW også, men må si at Dante's Inferno fallt litt tyngre innenfor mitt område. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Husker jeg leste og sammenlignet bok og spill som særemne i norsk siste året på videregående. Likte ikke spillet så veldig, men kanskje på tide å lese videre om skjærsilden før neste spill kommer? Lenke til kommentar
Invalidkommando Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg likte dette spillet veldig godt! Jeg har alltid vært fascinert av epos om himmel og helvete og slike ting (de litt mer fantasiske fantasy/scifi fortellingene i området), så Diablo og Dante's Inferno er spill som kilte meg helt riktig. Ser frem til en oppfølger! Og nå vet jeg hva jeg skal gjøre i helga siden jeg er på penicillin også Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg også likte Dantes Inferno veldig godt,bedre enn gow faktisk.Så jeg håper på en oppfølger om ikke alt for lenge.Håper DI2 slippes i 2012 da. Lenke til kommentar
PsychoNinjaKen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Dante's Inferno var et overraskende godt hack and slash spill, synes det var bedre enn God of War spillene faktisk. Men jeg elsker Ninja Gaiden spillene aller best, go figure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå