IceBlitz Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Heisann! Skal kjøpe meg en billig og grei Green Screen, og har hørt mye om et stoff fra IKEA som visstnok er knallbra, hvertfall til prisen. Men finner ikke dette, noen som vet hva det heter eller kan linke til det? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 vet ingenting om hva ikea selger. Men vet at www.kaffebrus.com selger slikt til en rimelig penge. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Men der var det passe dyrt. Ønsker kun en billig duk liksom. Skal anskaffe meg en skikkelig greenscreen rig senere med lyskastere, stativ etc. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Sikker på at du fant riktig produkt? Jeg synes ikke 779 kr for 3x5 meter bomullslerret er så galt. Skal du ha noe vesentlig billigere kan du vurdere ebay. Her er et eksempel med 5x7 fot (1,5 x 2,1 meter) bomullslerret for ca 165 kr inkludert frakt (under tollgrensa). Endret 24. november 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Her spørs det vel litt hva du egentlig er ute etter. Skal du ha en stor duk er de på kaffebrus.com ganske bra priset, og du finner nok ikke en green-screen så veldig mye billigere enn den Simen1 linker til. Hvor stort skal det være? Det som ofte anbefales fra IKEA er for eksempel enkle rullgardiner, men disse er vel ikke akkurat grønne. Faktisk var bomullsdukene på kaffebrus såpass bra priset at jeg lurer på om jeg skal bestille noe .. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Det var veldig fint priset og slikt, men det jeg var på utkikk etter akkurat nå var noe junk rett og slett. Skal kun ha noe billig shit, og hørte at den fra ikea var veldig god til prisen lissom Men finner ikke noe der så... Får bestille noe fra ebay EDIT: La inn bud nå på den fra tubetape. Såvidt jeg forstår er tubetape en skikkelig flott forretning med gode produkter så dette var jo ekstremt billig da. Endret 25. november 2011 av IceBlitz Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Du får ganske mange kvadrat chromakey per hundrelapp ved å kjøpe et malingsspann med riktig farge. (Veggen må du stille med selv) Hvit vegg + lampe + grønt plastfilter-ark forran lampa blir sikkert også knallbillig. Bare husk å belyse motivet med hvitt lys uten at det hvite lyset når bakgrunnen. Endret 25. november 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ikea har ensfarget grønt stoff til kr. 15/m, det heter Ditte og er 1,4 m bredt Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Jøss, det er jo billigere per m2 enn maling. For den prisen skal jeg kjøpe et par meter neste gang jeg er innom, i tilfelle jeg skulle få bruk for det i framtida. Endret 25. november 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå