karoald Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hage Bildet er fjernet. Beskrivelse: ...................................... Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ser ud til at det er en hyggelig plads du har fundet der ved fjorden - selv i regnvejr. Hvor nærmere er vi i Norge? Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 De som ser dette hver dag finner det sikkert ikke merkelig, men for meg er kontrasten mellom møblene og landskapet det befinner seg i slående, nesten litt småabsurd. Vanligvis ville jeg vel sagt at møbelgruppen ute i høyre kant burde enten vært fjernet eller vært inkludert helt i bildet, men ikke her - fordi slik den treffer kanten gir den en illusjon om at området med møbler fortsetter utenfor bildet og dekker et større areal. Dette er hvorfor jeg liker dette bildet (#1 som er den versjonen som fungerer best for meg). Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Tøft og kontrastfylt dette! Likte den store kontrasten mellom de stilige møbler og den flotte naturen! 4'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg