Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Rimelig lei av høvelen nå, og begynner å kikke meg om etter en brukbar maskin som kan få æren av å barbare meg nedentil istedet Vært fint med en som har finjusterbar klippelengde, gjerne ned til 1mm for å få det så tight som mulig. Også stor fordel at den er trygg og bruke og ikke lugger/kutter hud Pris er også en faktor, vært fint om den var rimelig. Regner med at det er noen her som har noen gode tips til meg Endret 24. november 2011 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Bump! Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Kjøp en billig hårklipper. Funker knall, men tar dårlig på ballene. Så der må det en høvel til om du skal ta alt. Viktig å huske på at det er en maskin, så viktig å ikke stresse når en holder på. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Denne er veldig bra, og særs rimelig :-) http://www.pixmania.com/no/no/1110840/art/philips/klippemaskin-bodygroom-tt.html?&Partenaire=Prisjakt&CodePromo=oui&srcid=4037 Har en slik selv, og den er super. Den gjør det så og så like glatt som med høvel om en ønsker det :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Artig at du skrev det du gjorde conflict, for jeg bestillte netopp akkurat samme fra samme siden Vi får satse på at den duger. Ser jo genial ut! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Det er den :-) Det supre er at den er vanntett, og at den tåler en del. Hvor digg er det ikke å utføre service på maskineriet i dusjen? ;-) Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Absolutt en fordel det ja! Blir spennende å se hvordan den gjør jobben. Har til dags dato aldri brukt noe annet en høvel der nede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå