Utlendingen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Tenkevekkende og kjempebra 1 Lenke til kommentar
Utlendingen Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Sov mitt lille Norge 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg skjønner ikke. Er det ment sarkastisk? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg skjønner ikke. Er det ment sarkastisk? Det står på Internett, det må være sant. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg skjønner ikke. Er det ment sarkastisk? Tuller du? Han beskylder frimurere OG et (delvis) statlig eid selskap for å ville ta kongehuset av dage. Hvordan kan du betvile noe slikt? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Alt JEG så, var: WALL OF TEXT... 3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Alt JEG så, var: WALL OF TEXT... Oppsummering: Telenor monterte kraftige basestasjoner på flere av kongefamiliens eiendommer, som resulterte i sykdom, død og fordervelse. Lederne som tok initiativet og avgjørelsene er frimurere. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ahaaaaw, og jeg som trodde det var mastemontører og ikke murere som satte opp slikt 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Melken jeg har i kjøleskapet mitt var fin igår, idag er den ødelagt. Forbanna frimurere som kommer inn hos meg å ødelegger melken min. 3 Lenke til kommentar
conundrum Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg skjønner ikke. Er det ment sarkastisk? Tuller du? Han beskylder frimurere OG et (delvis) statlig eid selskap for å ville ta kongehuset av dage. Hvordan kan du betvile noe slikt? Jeg tror at dette bare er en avledningsmanøver for å trekke oppmerksomheten vekk fra de som egentlig vil det norske kongehuset til livs. Og det er selvsagt Bilderberg-gruppen. Og jødene. Dette er jeg helt overbevist om, selv om jeg ikke har lest et ord av artikkelen det ble linket til. Lenke til kommentar
herrnimrod Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 En ekspert på slike installasjoner, ansatt i et av de store internasjonale selskapene i Norge fikk seg forelagt tekniske detaljer i anlegget uten at man oppga lokaliseringen, men at det var installert innedørs i en bolig. Han ville først ikke ta saken alvorlig men slo det bort som en spøk. Da det gikk opp for han at det dreide seg om en konkret sak, utbrøt han spontant: men dette er jo et drapsforsøk! Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Si meg, har forumet i all hemmelighet blitt kjøpt opp av en hemmelig medieorganisasjon, styrt i det skjulte av Nyhetsspeilet og Stormfront? 6 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Si meg, har forumet i all hemmelighet blitt kjøpt opp av en hemmelig medieorganisasjon, styrt i det skjulte av Nyhetsspeilet og Stormfront? Nå som SOS Rasisme er ute av spillet må vi skaffe finansiering fra et annet sted. Det skjønner vel selv du. Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Si meg, har forumet i all hemmelighet blitt kjøpt opp av en hemmelig medieorganisasjon, styrt i det skjulte av Nyhetsspeilet og Stormfront? Nå som SOS Rasisme er ute av spillet må vi skaffe finansiering fra et annet sted. Det skjønner vel selv du. Joda. jeg håper bare ikke det går utover lønna mi fra zionistreptililluminatet. 1 Lenke til kommentar
herrnimrod Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Du kan nok skrive mye overtid fremover Salvo. Lenke til kommentar
Utlendingen Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Norway's dirty little secrets Veit ikke om de er lov å skreve så sterk kritikk på den norske stat, men...de er et point her...?! Lenke til kommentar
cFc Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Norway's dirty little secrets Veit ikke om de er lov å skreve så sterk kritikk på den norske stat, men...de er et point her...?! Gratulerer med å linke til dagens dårligste artikkel. Kritikk mot Norge og vår regjering har jeg ingen problemer med. Men idiotisk raljing er og blir idiotisk raljing. Lenke til kommentar
Utlendingen Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Men idiotisk raljing er og blir idiotisk raljing. Ja, noen mener de, men heldigvis ser ikke hele verden tingene fra samme hjørnet Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 note to self: må huske å fjerne slike syke tråder fra feeden etter at man har posta en tullepost i de... 1 Lenke til kommentar
Utlendingen Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Veit ikke om de er lov å skreve så sterk kritikk på den norske stat, men... De som jeg sa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå