Gå til innhold

Drapsforsøk på Kong Harald 1999-2008 i regi av Telenor og frimurerne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke. Er det ment sarkastisk?

Tuller du? Han beskylder frimurere OG et (delvis) statlig eid selskap for å ville ta kongehuset av dage. Hvordan kan du betvile noe slikt?

:nei:

Jeg tror at dette bare er en avledningsmanøver for å trekke oppmerksomheten vekk fra de som egentlig vil det norske kongehuset til livs. Og det er selvsagt Bilderberg-gruppen. Og jødene.

Dette er jeg helt overbevist om, selv om jeg ikke har lest et ord av artikkelen det ble linket til.

Lenke til kommentar

En ekspert på slike installasjoner, ansatt i et av de store internasjonale selskapene i Norge fikk seg forelagt tekniske detaljer i anlegget uten at man oppga lokaliseringen, men at det var installert innedørs i en bolig. Han ville først ikke ta saken alvorlig men slo det bort som en spøk. Da det gikk opp for han at det dreide seg om en konkret sak, utbrøt han spontant: men dette er jo et drapsforsøk!

Lenke til kommentar

Si meg, har forumet i all hemmelighet blitt kjøpt opp av en hemmelig medieorganisasjon, styrt i det skjulte av Nyhetsspeilet og Stormfront?

Nå som SOS Rasisme er ute av spillet må vi skaffe finansiering fra et annet sted. Det skjønner vel selv du.

Joda. jeg håper bare ikke det går utover lønna mi fra zionistreptililluminatet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...