Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ting å sende til kanadisk venn

Anbefalte innlegg

Heisann. Vet ikke helt om dette er riktig forum å poste dette på.

Vel, jeg har en ganske god venninne som er fra Canada og bor der. Det som er greien er at hun er ganske interessert i Norge generelt, og elsker alt som har med Norge å gjøre. Så tenkte at jeg skulle sende hun noen ting som man kan forbinde ganske godt med Norge.

Vet at hun har lyst på en bikini det står NOR(på høyre bryst) og WAY(på venstre bryst), men vet ikke helt hvordan jeg skal skaffe en slik en. Har leita litt rundt på nettet.

Men anyway, blir glad for innspill til hva som helst som man kan forbinde bra med Norge, som jeg kan sende hun. :D

Endret av Lacanadia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De tyskerne som er på besøk hos meg hver sommer, er helt ville etter Ideal flatbrød, for noe tilsvarende har de ikke i Tyskland, og hadde det ikke vært for at Posten vil gjøre flatbrøet om til mel før det er framme, så kunne det ha vært en god idé å sørge for å sette litt spiss på julemiddagen i Canada.

Ut over det, så synes jeg at du ikke skal sende brunost, som er eit heilnorsk produkt, men passer dessverre ikke til noen utenlandske ganer. Rettelig fine Selbuvotter derimot, tror jeg kan høve godt til klimaet der borte også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...