RottePostei Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Siden jeg ikke får posta i artikkeltråden hiver jeg den her. En talsmann for Microsoft sier at selskapet ikke kan holdes ansvarlig for at Windows kræsjer i over halvparten av tilfellene. Bare synd at det eneste programmet som krasjer for tiden er Internett explorer... Lenke til kommentar
pekle Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 OS'et skal uansett ikkje krasje pga. ein dårleg applikasjon. Ergo så er det MS sin feil om Windows krasjar. Lenke til kommentar
tasle Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Siden jeg ikke får posta i artikkeltråden hiver jeg den her.En talsmann for Microsoft sier at selskapet ikke kan holdes ansvarlig for at Windows kræsjer i over halvparten av tilfellene. Bare synd at det eneste programmet som krasjer for tiden er Internett explorer... Nei, det er sikkert Frelsesarmeen som har skylda for dårlig programmering av operativsystemet. Eller Høyre - de får også skylda for alt som er galt. Lenke til kommentar
power Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Klart det ikke er M$ sin feil at windows kræsjer.. Hvis man bare lar en pc stå der.. så kræsjer den jo ikke.. Men med en gang man tar den i bruk starter morroa.. Og står ikke noe om i lisens avtalen at du må bruke linux til annet enn å bare stå der å glane på uptimen.. Et hver windows system er rock solid så lenge man ikke bruker det. Derfor bruker jeg linux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå