Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hjelp til kjøp av tg billett til typen

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe tg (The Gathering) billett til typen til jul. Han har jo ikke vært der på noen år så tror han blir glad :D

Men jeg har et problem, jeg vet ikke når og hvor man får kjøpt billetten, og hva slags billett jeg skal kjøpe? Han har vært der både som deltager og crew før tror jeg.

Og er det sånn at man får tildelt en plass, eller må man bestille det og? jeg vet ikke hvor han vil sitte der heller :p

Tenkte også å kjøpe en natt på hotell, når burde jeg kjøpe det før det blir fullt der?

Forslag til noe annet stæsh jeg kan ha i gaven som han evt kan trenge på tg, eller noe kult spill? Han har tidligere spilt gta, world of warcraft hvertfall.

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilettene for TG12 er ikke lagt ut for salg enda. De kommer til å bli lagt ut i løpet av desember. Følg med på http://www.gathering.org. Når TG12 siden er oppe vil det komme mer info om hvor man kjøper osv. Først setter man seg i venteliste for å kjøpe billett, så vil man få mail når man kan få kjøpe. Seating vil ikke skje før over jul så du vil kun ha en "e-billett" fram til da. Tror du kan skrive ut billetten før den har fått en plass men er ikke helt sikker da jeg ikke har kjøpt billetter etter de byttet "leverandør" for billetter.

I fjor ble kjøp av billetter åpnet 10.desember og seating i mars.

Mer info her. Billetten du skal kjøpe er "3.Participant".

Endret av LNF
Lenke til kommentar

Takk for svar, er jo helt grønn på det her jeg så det hjalp :) Men har dere noen tips til noen spill jeg kan kjøpe? han spiller både ps3 og pc/mac .

Er det ellers noe annet som er et "must" å ha med til tg som hadde vært gøy å gitt til han? :)

Hvis han ikke har Battlefield 3, kjøp Battlefield 3.

Must på TG er leppepomade og gaffateip, alt annet kommer i andre rekke.

Lenke til kommentar

Takk for svar, er jo helt grønn på det her jeg så det hjalp :) Men har dere noen tips til noen spill jeg kan kjøpe? han spiller både ps3 og pc/mac .

Er det ellers noe annet som er et "must" å ha med til tg som hadde vært gøy å gitt til han? :)

Nå er det annonsert at det billettsalget starter i løpet av kvelden. Salget fungerer slik at det er et kølotteri hvor det ikke har noe å si når du kjøper billetten innenfor perioden, men det kan ligge litt flaks/uflaks i hvorvidt du får billett eller ikke. Jeg er usikker på hvor lenge første runde vil vare, men så lenge du kjøper innenfor den perioden vil kjøpet ditt stille likt med alle andres.

Videre vil jeg anbefale, som noen andre skrev, at du allierer deg med noen andre han kjenner. Han blir gjerne mer glad om det er enkelt for han å få satt seg sammen med noen kamerater. En person kan bestille opp mot fem billetter som man vil kunne plassere ved hverandre når seatingen begynner. Derfor kan det være lurt å samarbeide med noen andre du vet han kommer godt overens med og som skal dit.

Om du ikke vet om noen andre som skal dit kan du jo kjøpe en singelbillett til han og evt. anbefale HW-rekka. Det finnes mange forskjellige slike rekker organisert av ulike nettsider og fora som han kan melde seg på, andre slike organiserte rekker kan passe bedre for han, men det finner han jo ut selv evt. ;)

Mer informasjon om billettsalget som starter klokken 22:00 idag kan du finne her:

http://www.gathering.org/tg12/no/news/6/56/Regular-tickets/

https://www.facebook.com/gatheringorg?ref=ts

Av spill kan jeg bare komme på Starcraft 2 for øyeblikket, som er til både Mac og PC. Om han ikke har det, og han liker strategispill vil jeg si det er et kupp. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...