medlem-187014 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hei alle sammen, må bare informere om at eg e litt dårlig i norsk. Eg bare lurer på eir moraslk spørsmål. Viss du har same som du har fantastisk sex med, å du setter veldig stor pris på sexen. du elsker denne kvinnen, å liker veldig godt de fleste egenskapene til denne kvinnen. å alderen på begge er rundt 20 år. da vi vet at sexualitetn er på topp. Å det er sån at det er kanskje 2-3 dager av og til, mellom hver gang de har sex. Er det da dårlig eller bra å begrense/spare onnaneringen til du faktisk har sex med denne kvinnen? eller bude vi bare onnanere kver gang en har lyst. Uansett om ein setter utrolig stor pris på delige ting Samme prinsipp er vel kanskje det å kun spise sjokkolade kver lørdag istedet for hver gang en har lyst, for då er det ikkje så deilig på et vis, Bare det at det generele spørsmålet mit inkluderer meneskelig individer. følelser, holdninger, syn, moral. og kanskje litt selvdisiplin. Håper på saftige tilbakemeldinger. for eg lurer litt på dette. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 hvordan i huleste er dette et moralsk spørsmål? Onanener om du vil holde lenger når dere har sex, eller om du er kåt.. 2 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 jepp, så langt jeg vet så vil onanering kun være posstivt for sexen da du varer lengre eventuelt om du er sjeldent kåt, så burde du kanskje begrense det litt? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Runk så mye du vil du gutten min Eneste tilfelle du ikke bør det, er hvis kvinnfolket er glad i store cumshots Lykke til! Endret 23. november 2011 av BreezerBoyToy Lenke til kommentar
katiemore Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Synes ikke man skal føle seg umoralsk av onanering jeg :S Hvis du føler at det ikke blir like godt med sex når du onanere ofte, så ikke onaner så ofte da (hvis du vil at sexen skal føles bedre), men om du synes det er galt å onanere, vet jeg ikke hvorfor du tenker slik... Sier kjæresten din noe om at hun ikke liker det? Eller føler du for eksempel at du ikke klarer å prestere skikkelig hvis du har onanert...? Jeg har kjæreste, og det er absolutt ikke noe problem om han onanerer når han vil. Han gjør det ikke så ofte da fordi vi har sex såpass ofte at han føler han ikke trenger. Lenke til kommentar
medlem-187014 Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Synes ikke man skal føle seg umoralsk av onanering jeg :S Hvis du føler at det ikke blir like godt med sex når du onanere ofte, så ikke onaner så ofte da (hvis du vil at sexen skal føles bedre), men om du synes det er galt å onanere, vet jeg ikke hvorfor du tenker slik... Sier kjæresten din noe om at hun ikke liker det? Eller føler du for eksempel at du ikke klarer å prestere skikkelig hvis du har onanert...? Jeg har kjæreste, og det er absolutt ikke noe problem om han onanerer når han vil. Han gjør det ikke så ofte da fordi vi har sex såpass ofte at han føler han ikke trenger. Tusen takk for svar. neida. alt er kanon, var egentlig bare nysjrrig på hva kvinnfolk tenkte om saken. å kva som er normalt for menn å tenke og gjera. takk takk. Alle ha en frydenfull tid videre. å eg beklager korleis eg formulerte alt, eg kom liksom bare på meir å meir å skriva, blir ofte litt feilt ifra kva en tenkte. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg ronker stort sett alt fra en til fire - fem ganger daglig, det forhindrer meg ikke i å ha sex med kjæresten når jeg føler for det og jeg vil på ingen måte si at det er noe galt med det. Lenke til kommentar
Rhetorica Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det er lurt å spare litt på energien, så har du mer å gi når det virkelig gjelder Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det er lurt å spare litt på energien, så har du mer å gi når det virkelig gjelder Ronking og da tilfredsstillelse utenom vil heller gi mer å gi når det gjelder. 2 Lenke til kommentar
Rhetorica Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Det er lurt å spare litt på energien, så har du mer å gi når det virkelig gjelder Ronking og da tilfredsstillelse utenom vil heller gi mer å gi når det gjelder. Og dette er fakta mener du? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Det er lurt å spare litt på energien, så har du mer å gi når det virkelig gjelder Ronking og da tilfredsstillelse utenom vil heller gi mer å gi når det gjelder. Og dette er fakta mener du? Common sense? Endret 17. desember 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Eg bare lurer på eir moraslk spørsmål. å alderen på begge er rundt 20 år. da vi vet at sexualitetn er på topp. Synes du det er immorally (jeg er ikke så god i norsk heller)? Det er bare din valg da. Seksualiteten hos kvinner er langt ikke på topp ennå, det kan jeg si. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg ronker stort sett alt fra en til fire - fem ganger daglig Ikke mer? Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Seksualiteten hos kvinner er på topp etter 30, når "klokka" hos mange av dere viser bare "halv - seks" hele tiden! :-((( Endret 17. desember 2011 av forglemmegei Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Viss du har same som du har fantastisk sex med, å du setter veldig stor pris på sexen. du elsker denne kvinnen, å liker veldig godt de fleste egenskapene til denne kvinnen. å alderen på begge er rundt 20 år. da vi vet at sexualitetn er på topp. Er du sammen med en same? 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg