Elektro-Lars Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg driver og lager ett forum som er koblet opp mot Wordpress (brukere og slikt er koblet til wordpress databasen, logg inn i Wordpress og ver logget inn på forumet), og har til nå sjekket om brukernavn og passord stemmer med det i wordpress databasen med en funksjon som er innebygget i Wordpress og egen innloggings side. Nå vil jeg erstatte denne måten (en variabel i forumsiden som blir satt av en Cookie fra innloggingssiden) med Wordpress sitt system (is_user_logged_in() som skal gi en boolean tilbake), men når jeg bruker denne funksjonen (is_user_logged_in()) så ender det med at PHP skriptet ikke skriver ut noe som helst. Dette skjer også dersom jeg bruker funksjonen til noe annet enn å sette variabelen om brukeren er logget inn. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Får du feilmeldinger? Har cookien blitt opprettet på PCen din? Ta en titt her, om du finner en løsning: http://wordpress.org...ing-as-expected Lenke til kommentar
Elektro-Lars Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Cookien har jeg laget selv før, og den har fungert helt fint, men vil jo koble sammen Wordpress og forumet, her bruker jeg bare eventuelle cookier fra Wordpress (som har vert innstallert og fungert lenge). Får ingen feilmeldinger, får bare en tom side. Lenke til kommentar
xand Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Har du mulighet til å se i error loggen på siden? Bør stå noe om hva som feiler der. Evt kan du prøve å var_dump() for å se om hva funskjonen returnerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå