Delvis Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det ser helt elendig ut på børsen og utsiktene ser dystrere ut enn noengang jeg har sett. Har endel aksjer stående, og regnet med det bare er til å la dem stå til det kommer opp en gang igjen. Eller er det så stor fare at det er best å bare selge ut hele rukla, selv om det blir tap nå? Lenke til kommentar
Tindron Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det kommer jo helt an på hvorfor du kjøpte aksjene. Du kjøpte de bakgrunn av noe, har de forholdene endret seg? Hvor mye har de endret seg? Når den siste mann har solgt aksjene sine, hvem skal da presse kursene nedover? Dog, det er ikke til å komme bort ifra at det er høy sannsynlighet for resesjon i markedet. Selv har jeg ført rundt halvparten av porteføljen min til Holberg Likviditet, og har også en grei andel i cash. Kommer til å gå inn i markedet om børsen faller ytterligere. Lenke til kommentar
nojac Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Når den siste mann har solgt aksjene sine, hvem skal da presse kursene nedover? Hvem solgte denne "siste mann" til?? Ble aksjene bare borte? 2 Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Det kommer jo helt an på hvorfor du kjøpte aksjene. Du kjøpte de bakgrunn av noe, har de forholdene endret seg? Hvor mye har de endret seg? Når den siste mann har solgt aksjene sine, hvem skal da presse kursene nedover? Dog, det er ikke til å komme bort ifra at det er høy sannsynlighet for resesjon i markedet. Selv har jeg ført rundt halvparten av porteføljen min til Holberg Likviditet, og har også en grei andel i cash. Kommer til å gå inn i markedet om børsen faller ytterligere. Skjønner du egentlig hva du spør om? Lenke til kommentar
Tindron Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Flisespikkeri folkens. Når "alle" trekker seg ute av markedet, så er det ikke flere selgere igjen. Når alle er negative til markedet, så kan det ikke bli mørkere, og det neste som skjer er at noen kjøper. Beklager at jeg ikke spesifiserte det, jeg trodde virkelig at folk ville forstå hva jeg mente. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Blå dag på børsen i dag! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Blå dag på børsen i dag! Ja bra jeg ventet. Fikk solgt endel med pluss i dag. Så da er vi i gang igjen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har vært blå hver dag jeg. Kjøpte i NHY på tordag etter tips fra technet eller hvor det var. Strålende fornøyd så langt... =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Bli kvitt alle Breivik Geofarm aksjene....trukke de er verdt mye om dagen Lenke til kommentar
hean Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Flisespikkeri folkens. Når "alle" trekker seg ute av markedet, så er det ikke flere selgere igjen. Når alle er negative til markedet, så kan det ikke bli mørkere, og det neste som skjer er at noen kjøper. Beklager at jeg ikke spesifiserte det, jeg trodde virkelig at folk ville forstå hva jeg mente. Spør igjen, skjønner du hva du sier eller? Er ikke det litt selvmotsigende? Hvis det ikke er flere selgere igjen vil det si at ingen med aksjer vil selge og omsetningen vil bli null. At ingen vil selge aksjene sine vil tvert i mot føre til at skjene går opp i pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå