Rabbern Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hei skal skrive en fordypnings oppgave til fredag om slang eller ''slæng'' som vi sier. Og trenger virkelig hjelp til dette, tenkte å skrive en fag artikkel. Men må ha noe å fylle sidene med. Ser helst at det blir en 3-4 sider. Med den planen jeg har så skal jeg fortelle litt om hva slang er og av hvem den brukes. Og hvordan du kan vite at det er slang og hvordan den har forandret seg gjennom tidene. Så nå håper jeg på svar. Helst fortest mulig men det er jo ikke alle som er innom her på et døgn Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 http://www.slang.no/ Ikke værre enn det. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det blir mye hva og hvem, du mangler hvorfor. I tillegg burde du se litt på orddelingsfeilene dine. Lenke til kommentar
Rabbern Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Ja vet om slang.no men syns det blir litt ''tynt'' da jeg skal fylle 2-3 sider om slang. Og da passer det ikke med kun sammenlikninger av norske, engelsk og engelsk norske ord. Må jeg? Skal huske på det. Lenke til kommentar
Rabbern Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 BringUpMyPost. Ble visst utsettelse til søndag på hele gjengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå