Emma22 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Tittelen sier det meste. Kan man få en bra led-tv til rundt 5000 kr eller bør man heller gå for lcd/plasma i denne prisklassen? 95% tvtitting og str. 40/42 Lenke til kommentar
malarki Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Anbefaler deg egentlig å ta en titt i denne tråden her, hvor jeg mer eller mindre har diskutert akkurat den problemstillingen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1394215&st=0 Jeg vurderte lenge Samsungs LED TV UE40D5005, men endte til slutt på Sony LCD KDL40EX500. Lenke til kommentar
Emma22 Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Thanks. Kikket litt i den tidligere. Du har litt mer lysproblemer enn meg, men det er ikke sikkert det spiller så stor rolle. Lenke til kommentar
malarki Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Thanks. Kikket litt i den tidligere. Du har litt mer lysproblemer enn meg, men det er ikke sikkert det spiller så stor rolle. Tja.. Både LCD og LED skal fungere godt i lyse forhold etter hva jeg kan skjønne. De fleste anbefalingene til meg gikk jo på å kjøpe meg plasma (hvis det ikke hadde vært så lyst). Kommer nok litt an på bruken din også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå