Gå til innhold

Gaming-mus til maks 600 - Roccat Kone[+], G700, G400

Fx21

Hvilken mus?  

20 stemmer

1. 1. Hvilken mus er best, blant de som er rundt 600 kroner?

• Roccat Kone[+]
      3
    • Logitech G700
      4
    • Logitech G400
      5
    • Andre (spesifiser i kommentarfeltet)
      3
    • Razer Deathadder
      4
    • Logitech G500
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har deathadder ved siden av meg her, sammen med G700 og jeg holder G700 i fingertip style og Deathadderen i palm-grip. Deathadder er relativt mye større og passer mye bedre for palm-grip enn G700. Regner med at G700 ligner litt på G400.

post-138102-0-50604800-1322512240_thumb.jpg

Hører at Arni ikke liker Razer, og det er forståelig mtp. "bling bling" faktor, flashy lys, dårlig kvalitet osv. men jeg synes ikke dette gjelder Deathadder.

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Jeg har nå mottatt G400 og brukt den i rundt 5-6 timer. Jeg er storfornøyd med den. Den er god å holde i, og svært presis. Savner litt at forskjellene mellom sensitiviteten er så stor. Finnes det drivere jeg kan laste ned til maskinen, slik at jeg kan justere dette selv? Ellers blir man fort klam på musen, selv med vanlig bruk, noe som igjen fører til at håndflaten blir kald. Selv om den har sine minus anbefaler jeg musen!

Lenke til kommentar

Jeg har nå mottatt G400 og brukt den i rundt 5-6 timer. Jeg er storfornøyd med den. Den er god å holde i, og svært presis. Savner litt at forskjellene mellom sensitiviteten er så stor. Finnes det drivere jeg kan laste ned til maskinen, slik at jeg kan justere dette selv? Ellers blir man fort klam på musen, selv med vanlig bruk, noe som igjen fører til at håndflaten blir kald. Selv om den har sine minus anbefaler jeg musen!

Driver finner du her http://www.logitech.com/no-no/441/8259?WT.z_sp=Image

Ja du kan justere sens slik du vil ha det. Her kan du programere tastene på musa også.

Perfekte musen måtte ha vært Ace Edge 3200 med Logitech g700 innmat!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...