kjeb Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Jeg vurderer og kjøpe en Motorola Defy plus uten Norsk eller engelsk språk. Er det mulig og oppgradere den til Norsk språk? Noen som vet? Mvh Kjell Endret 23. november 2011 av kjeb Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 ingen som vet? Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Hei. Jeg kjøpte denne fra pixmania til under 2000kr for noen uker siden. Nå har jeg rootet den og lagt inn CM rom, så nå er alle menyer norske ellers er det ikke krise med engelske menyer heller, more locale 2 som du finner i market oversetter en del av menyene tror jeg. Fint tysk forum for Defy+ eiere Endret 26. november 2011 av anders79 Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Denne har interne menyer i tysk, anglais, espagnol, français, italien, nederlandsk, portugais :S ...og jeg kan ingen av dem... Jeg er ny på dette, så her kommer teskjed spørsmålene: At du rootet den betyr at du la inn ny programvare / operativsystem? inneholdt det norsk språk? Hva er CM rom? Lenke til kommentar
hOLaa Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Dette er fullt mulig. Søk litt rundt på XDA og du burde kunne finne akkurat hvordan du gjør dette på denne modellen. Om det ikke går kan du alltids sjekke andre modeller som kjører samme android versjon, bare du laster ned riktig OS for det språket du vill ha. Legg merke til at om du gjør dette risikerer du å miste all garanti på telefonen. Dette er for så vidt ikke en lett prosess, men er fullt mulig, og ikke altfor vanskelig. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Denne har interne menyer i tysk, anglais, espagnol, français, italien, nederlandsk, portugais :S ...og jeg kan ingen av dem... Jeg er ny på dette, så her kommer teskjed spørsmålene: At du rootet den betyr at du la inn ny programvare / operativsystem? inneholdt det norsk språk? Hva er CM rom? Anglais er engelsk, om jeg forstår riktig er resten på spansk, og tror dette kan være engelsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå