Gå til innhold

Artige.no, sliter med å "ta" bildet

jigaplow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å kapre tråden din, men for en tid tilbake var det et bilde av en kleshenger og en eske erter. "Dagens unge vil aldri se sammenhengen mellom disse" sto det skrevet under bildet.

Vel, jeg er snart 27 og ser ikke noen sammenheng der. Hvis jeg noen gang har sett det er det glemt, så hva er det?

Lenke til kommentar

Ikke for å kapre tråden din, men for en tid tilbake var det et bilde av en kleshenger og en eske erter. "Dagens unge vil aldri se sammenhengen mellom disse" sto det skrevet under bildet.

Vel, jeg er snart 27 og ser ikke noen sammenheng der. Hvis jeg noen gang har sett det er det glemt, så hva er det?

Kjapp googling kommer frem til dette. Vet ikke om det kan være det som er greia, men det kan jo virke slik?

Lenke til kommentar
Takk, og takk :) Men på hvilken måte skal det være morsomt? :hrm:

For ikke veldig lenge siden ble det postet en lignende, men i stedet for tomme bord var det "ekte" mat med mor, og pizza med far (om jeg husker rett). Jeg tror det var en referanse til det som skulle gjøre det morsomt.

Edit: Jeg er ikke sikker, men her er i det minste bildet: http://www.artige.no/bilde/17385

Ellers er det jo passende som sagt, det med at det ikke er mor eller far som lager maten.

Endret av Tonio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...