Gå til innhold

Svart-hvitt ved TV-Ut

Bruun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror ikke det er skjermkortet,prøv å trykke tv/av også den gule knappen til det står AV3S. har panasonic tv med samme problem.

Det kommer ann på hvilken Panasonic TV det gjelder. De rimligste støtter ikke s-video. På de andre skal man bruke AV2S (eller AV3S hvis det ikke er AV2S). AV-etellerannet uten S gir svart/hvitt.

Lenke til kommentar
Får noen venner over om 15 minutter og skal vise film på tvn som jeg har lagra på pcn. problemet er at bildet på tv' n blir bare svart-hvitt!!jeg har ATI Radeon 9700 Pro og en Panasonic TV.

Trenger hjelp nåååå!

jeg hadde samme problemet, så jeg prøvde mange forsjellige ting men fungerte ikke. Tilslutt sjiftet jeg fra NTSC til PAL, det gjekk bra, så jeg kunne see film på tven... Prøv dette=)

Lenke til kommentar
Får noen venner over om 15 minutter og skal vise film på tvn som jeg har lagra på pcn. problemet er at bildet på tv' n blir bare svart-hvitt!!jeg har ATI Radeon 9700 Pro og en Panasonic TV.

Trenger hjelp nåååå!

jeg hadde samme problemet, så jeg prøvde mange forsjellige ting men fungerte ikke. Tilslutt sjiftet jeg fra NTSC til PAL, det gjekk bra, så jeg kunne see film på tven... Prøv dette=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...