Bruun Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Får noen venner over om 15 minutter og skal vise film på tvn som jeg har lagra på pcn. problemet er at bildet på tv' n blir bare svart-hvitt!!jeg har ATI Radeon 9700 Pro og en Panasonic TV. Trenger hjelp nåååå! Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Kan være at programmet du bruker til å overføre til TV sender NTSC signal. Sjekk og se om du kan forandre det. Har du europeisk TV må du bruke PAL signal. Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Her er en fin guide: http://itpro.no/article.php?sid=2674&mode=...=nested&order=0 Lenke til kommentar
birdie! Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 tror ikke det er skjermkortet,prøv å trykke tv/av også den gule knappen til det står AV3S. har panasonic tv med samme problem. Lenke til kommentar
F4en Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Gå inn på advanced i display settings. Der velger du Displays > TV .. Der inne kan du skifte fra NTSC til PAL (3) TVer som ikke takler NTSC viser svart hvitt... TVen min er sånn:P Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 tror ikke det er skjermkortet,prøv å trykke tv/av også den gule knappen til det står AV3S. har panasonic tv med samme problem. Det kommer ann på hvilken Panasonic TV det gjelder. De rimligste støtter ikke s-video. På de andre skal man bruke AV2S (eller AV3S hvis det ikke er AV2S). AV-etellerannet uten S gir svart/hvitt. Lenke til kommentar
[Vaage] Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Får noen venner over om 15 minutter og skal vise film på tvn som jeg har lagra på pcn. problemet er at bildet på tv' n blir bare svart-hvitt!!jeg har ATI Radeon 9700 Pro og en Panasonic TV. Trenger hjelp nåååå! jeg hadde samme problemet, så jeg prøvde mange forsjellige ting men fungerte ikke. Tilslutt sjiftet jeg fra NTSC til PAL, det gjekk bra, så jeg kunne see film på tven... Prøv dette=) Lenke til kommentar
[Vaage] Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Får noen venner over om 15 minutter og skal vise film på tvn som jeg har lagra på pcn. problemet er at bildet på tv' n blir bare svart-hvitt!!jeg har ATI Radeon 9700 Pro og en Panasonic TV. Trenger hjelp nåååå! jeg hadde samme problemet, så jeg prøvde mange forsjellige ting men fungerte ikke. Tilslutt sjiftet jeg fra NTSC til PAL, det gjekk bra, så jeg kunne see film på tven... Prøv dette=) Lenke til kommentar
sm1pea07 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Problemet er somregel at TV'en ikke står på S-VHS mode. Skift dette i menyen til TV'en. Et S-VHS signal inneholder to ekstra kanaler på bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå