Benbjo Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Uansett, da er vi allerede vinnere av gruppa. Skal ikke klage på det =) 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Skulle absolutt ikke holde nullen nei. Kjipt, men en utrolig god andreomgang av Arsenal! Får håpe verdens beste spiss avslutter karrieren i Arsenal! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 NICE! Bittert at Song (som ellers spelte fantastisk) og Djourou skal rote det til på slutten, men kan leve med det når vi vinn gruppa. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 HERLIG å komme hjem fra jobb til dette. Møkkamobilen min gikk tom for strøm rett etter 1-0, så det holdt på å klikke for meg. Digg å ha vunnet gruppa allerede nå. Da kan vi Chambo, le Coq & co få verdifull spilletid mot Olympiakos. Og Robin van Persie ... ord blir fattige. 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 FAEN så digg å vinne gruppa før siste kamp. Solid kamp fra vår side. Stort sett alle spiller bra. RvP er helt, helt syk. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Hvem hadde trodd det, da vi slet oss til CL kvalifisering, at vi skulle bli det første engelske laget til å sikre gruppeseieren i årets CL. Gruppa vår er nok dessuten den vanskeligste. Og dere... f*** meg på tide at vi scorte på en corner. Endret 23. november 2011 av Urmaker Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Jøsses, Sven Bender (tidenes navn, forresten) brakk kjeven på to steder. Try to tackle the Verminator, your jaw will get broken in two places. #thingswelearnttonight 1 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Vår gruppe er ikke vanskeligere enn City sin gruppe, men sterkt at vi er første engelske laget som er videre. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Jøsses, Sven Bender (tidenes navn, forresten) brakk kjeven på to steder. Try to tackle the Verminator, your jaw will get broken in two places. #thingswelearnttonight Drøyt You don't mess with the Verminator! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Jeg øver egentlig til eksamen nå, så hva er vel bedre enn å rote rundt på nettet. Legger ut en del bilder som belyser punkter fra kampen, slik jeg oppfattet den. Theo må komme seg opp fortere når han går i bakken, i stedet for å sitte på ræva med armene ut. Må også roe seg ned så slipper slike håpløse gule kort. Songaldinho lever. Dette tror jeg i stor grad skyldes tryggheten Arteta tilfører midtbanen. Vermaelen vinner det meste i lufta, på tross av besjeden høyde. Jeg liker Ramsey mye bedre i fart fremover, med eller uten ball, enn når det ender med støttepasning til Mertesacker. Robin løp nest lengst av Arsenals spillere. Bidrar over hele banen og offensivt uten ball. Lagånden er definitivt god. Diaby er tilbake! Artig å se det gode forholdet mellom Wenger og Klopp. Mertesacker hadde en god kamp. La det fortsette. Man takler ikke Vermaelen. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå