smort1 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Grått og sånt! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Flot arkitektur på Aker stadion. Du fanger fint arkitektens ideer med udsynet til (Molde?)fjorden. Ville foreslå en strammere beskæring. I venstre og højre side samt i toppen, for et mere koncentreret udtryk i billedet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Flot arkitektur på Aker stadion. Du fanger fint arkitektens ideer med udsynet til (Molde?)fjorden. Ville foreslå en strammere beskæring. I venstre og højre side samt i toppen, for et mere koncentreret udtryk i billedet. Takker Webster! Ja, den heter Moldefjorden. Er nok rom for diverse beskjæringer/utsnitt her. Lenke til kommentar
Nikonmann Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Fint bilde og skarp Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Greit fotografert dette i og med at du vanskelig kunne fått til noe mer spenstig på det tidspunktet eller i den værtypen du tok bildet. Bildet inneholder såpass mye at du har godt rom for alternativer i beskjæring og annen etterbehandling. Dynamikken du mangler på himmelen har du i behold i speilingen, inntrykket av den kan forsterkes på flere måter. Det lille som er igjen av skyer og blått på den reelle himmelen kan kanskje likesågodt fjernes? Uansett hva du velger å gjøre eller ikke gjøre så ville jeg ha fjernet den smale hvite stripen på høyre side. Dette er et bilde med mange muligheter Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Fint bilde og skarp Takker Nikonmann! Greit fotografert dette i og med at du vanskelig kunne fått til noe mer spenstig på det tidspunktet eller i den værtypen du tok bildet. Bildet inneholder såpass mye at du har godt rom for alternativer i beskjæring og annen etterbehandling. Dynamikken du mangler på himmelen har du i behold i speilingen, inntrykket av den kan forsterkes på flere måter. Det lille som er igjen av skyer og blått på den reelle himmelen kan kanskje likesågodt fjernes? Uansett hva du velger å gjøre eller ikke gjøre så ville jeg ha fjernet den smale hvite stripen på høyre side. Dette er et bilde med mange muligheter Takker Tjernshaugen! Artig at du ser noe av det jeg ser når jeg betrakter det i ettertid... Merker meg forslagene... Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Liker godt det jeg ser her. Komposisjonen er god i mine øyne, samtidig er det mange muligheter for beskjæring og andre utsnitt. Alt i alt et godt foto. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Liker godt det jeg ser her. Komposisjonen er god i mine øyne, samtidig er det mange muligheter for beskjæring og andre utsnitt. Alt i alt et godt foto. Takker Morten! Kjekt at du liker det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg