Gå til innhold

BK: Grått og sånt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flot arkitektur på Aker stadion. Du fanger fint arkitektens ideer med udsynet til (Molde?)fjorden.

Ville foreslå en strammere beskæring. I venstre og højre side samt i toppen, for et mere koncentreret udtryk i billedet.

Takker Webster!

Ja, den heter Moldefjorden. Er nok rom for diverse beskjæringer/utsnitt her. :thumbup:

Lenke til kommentar

Greit fotografert dette i og med at du vanskelig kunne fått til noe mer spenstig på det tidspunktet eller i den værtypen du tok bildet. Bildet inneholder såpass mye at du har godt rom for alternativer i beskjæring og annen etterbehandling. Dynamikken du mangler på himmelen har du i behold i speilingen, inntrykket av den kan forsterkes på flere måter. Det lille som er igjen av skyer og blått på den reelle himmelen kan kanskje likesågodt fjernes?

Uansett hva du velger å gjøre eller ikke gjøre så ville jeg ha fjernet den smale hvite stripen på høyre side. Dette er et bilde med mange muligheter :yes:

Lenke til kommentar

Fint bilde og skarp

Takker Nikonmann! :roll:

Greit fotografert dette i og med at du vanskelig kunne fått til noe mer spenstig på det tidspunktet eller i den værtypen du tok bildet. Bildet inneholder såpass mye at du har godt rom for alternativer i beskjæring og annen etterbehandling. Dynamikken du mangler på himmelen har du i behold i speilingen, inntrykket av den kan forsterkes på flere måter. Det lille som er igjen av skyer og blått på den reelle himmelen kan kanskje likesågodt fjernes?

Uansett hva du velger å gjøre eller ikke gjøre så ville jeg ha fjernet den smale hvite stripen på høyre side. Dette er et bilde med mange muligheter :yes:

Takker Tjernshaugen!

Artig at du ser noe av det jeg ser når jeg betrakter det i ettertid... Merker meg forslagene...:yes::thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...