Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pcen kræsjer

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig kjøpt en hp stasjonær pc. Den har virket kjempe bra helt til nå! Problemene beggyner med at skjermen blinker svart. Så får jeg en melding om at skjerm driveren har sluttet å virke. Ca 15 min sener krasjer pcen og jeg får dette bildet :

imag0030nr.jpg

Dette har skjedd oftere i det siste. Jeg har prøvd de instruksjonene som står på skjermen, mend et har ikke hjulpet noe. Jeg er ikke veldig god på den tekniske databiten så jeg har ingen aning om hva som er problemet. Er det noen der ut som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør som Svenni over her har skrevet, hvis det ikke hjelper så kan du gå inn i denne mappen:

C:/WINDOWS/MINIDUMP

Det kan være du trenger spesialtilatelse for å komme inn på mappen. Men dette er en enkel sak. Disse filene er filer som windows lager etter en crash som kan gi informasjon om hvorfor det skjer. Deretter kan du markere alle filene inne i denne mappen og lage dem til en winrar fil. (det er ikke sikkert du må, men jeg er ikke sikker, er så lenge siden jeg har gjort dette selv)

Deretter går du til www.sevenforums.com og lager en bruker, og laster opp filene/filen til dette forumet under Crashes and debugging. Noen som har peiling på slikt vil kikke på filene dine ASAP og gi deg en tilbakemelding på hva du må gjøre.

Dette funket for meg en gang jeg var i samme krise som du.

Håper dette hjelper! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...