fotogigen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Sløring i hav. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ta det helt med ro. Dette blir man ikke lei av med det første. Her fikk du til akkurat passe sløring også Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Fint kystlandskap igjen dette! Fine farer og bra skarphet. Litt vel mye forgrunn denne gangen kanskje...! 4'er herfra! Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Rigtig flot kystlandskabsbillede - dem kan jeg ikke blive træt af. Fin komposition der sikres af skyer og fjelde i baggrunden, men ikke mindst den gode forgrund. Bedst me en mørkere baggrund. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Nei, blir ikke lei dette Geir Magne - det er vel heller slik at dette har du fått såpass kontroll på at det ikke er så mye jeg kan tilføre utover om jeg liker det eller ikke, og det gjør jeg jo i form av at dette fungerer veldig godt Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Har stor sans for nettopp denne type bilder. Flott eksponering og motiv! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Kjempeflott. Vakkert lys, god komp og høy kvalitet i hele optaket. Det er bare å fortsette. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Veldig behagelig bilde å se på, likte dette:)) Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Så lenge du forsetter med gode bilder blir ikke jeg lei. Du har lagt lista høyt så du må nok regne med noen riv, men her gikk du over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg