zell89 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hei jeg er en 89 modell som fører til at jeg har første og andre vgs som reform 94. tredje er kunnskapsløftet. driver å tar eksamen i engelsk 3vgs og matte til mai. men.. jeg hadde 1mz og 2mz fra reform 94 og skal ta S2 matte..trenger jeg å ta matte examen i S2? og hvis jeg må, er det mulig å kombinere det slik at man tar P2 og får studiekompetansen i boks?.. en som lurer veldig.. takk på forhånd Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvis du bare skal ha studiekompetansen i boks kan du vel ta 2P-Y ? Eksamen i 1P+2P i samme eksamen:) Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Tar du eksamen i 2P vil du oppnå generell studiekompetanse. S1+S2 er krav for noen spesielle studier, i og med at det står så og si på lik linje med R1. Lenke til kommentar
zell89 Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 hva er så forskjellen på S matte og P matte?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå