Gå til innhold

Spørsmål om Ørlandet

Woods

Anbefalte innlegg

Hei,

skal tjenestegjøre på Ørlandet i omlag ni måneder som redningsutstyrassistent. I den forbindelse har jeg noen spørsmål om selve stasjonen på Ørlandet. Håper noen som har NYLIG erfaring kan svare! :-)

- Er det Wifi på kaserna/brakkene?

- Er maten bra?

Takk! :new_woot:

(var egentlig bare wifi jeg var ute etter... må vite om jeg må ordne mobilt bredbånd på forhånd)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er wifi vet jeg ikke. Det var ikke det når jeg var der. Men like etter jeg dimmet så pusset de opp kassernene. Så vet ikke om det ble med i opppussingen. Jeg dimmet Mars 2011

Men det er en elektrobutikk der. Så hvis det ikke er wifi, så kan du gå ned å kjøpe der. Slipper du å stresse med å bestille før.

Maten på Ørlandet er vel noe av den beste maten jeg har spist mens jeg har vært i militæret når det kommer til messe mat. Selvfølgelig ikke det beste, det er tross alt messe mat laget for 200+ mann). Men mye bedre enn mange andre plasser + det er nesten desserter hver dag (eller i det minste 4-5 ganger i uken).

Endret av toy_man
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dimmet nå i september, så kan si det jeg mener ;)

Det er ikke WIFI på kasernene, kun i velferdsbygget. Men det fungerer fint å bare sitte i velferden å slacke EET. Sanitæranlegg på kasernene ble nylig pusset opp og er i meget bra stand, rommene derimot er i elendig stand. Sengene på rommene er deilige, så du får i det minste sove godt :) Siden du skal være RU, så skal du bo på MKB. Der er det også en TV-stue med en sykt deilig sofa som er god å sove i, og en 60" TV på veggen som fungerer utmerket. Mobilt bredband er fint å ha, men ikke en nødvendighet ;)

Maten er så som så. De varierer noe sykt, en dag kan det smake helt forferdelig, menst en annen dag kan det vere najsern. Men sann er det vel stort sett over hele landet tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...