Krismeko Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Sommerminne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Versjon er etter min mening det desidert beste og som skiller seg ut i fra "de vanlige" landskapsbildene. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Fin historie i billedet. Cyklisten der er på vej til hytten i det fjerne. God detaljerigdom, dybde og farver. Den midtstilte cyklist oplever jeg giver ubalance i kompositionen. Flot billede. 1 Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Hei. Takk for din kommentar:) Hvilken versjon er best mener du? Tror det har falt ut ett ord her:) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Hm, her ble kommentaren ikke direkte linket til svaret likevel... var svar til E. N. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hm, her ble kommentaren ikke direkte linket til svaret likevel... var svar til E. N. Det var nr 2 jeg mente . Fin komposisjon og fin dybde i bildet. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Hm, her ble kommentaren ikke direkte linket til svaret likevel... var svar til E. N. Det var nr 2 jeg mente . Fin komposisjon og fin dybde i bildet. Takk. ... og nå klarte jeg å få svart på rett sted, tror jeg... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Et klart og fint sommerminne dette! Gode farger, fin komp og bra skarpt! Holder en knapp på versjon 1 jeg da... (liker elementer med menneske involvert)! God 4'er! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 #2 og #3 fungerer best for meg, liker sistnevnte hvor man også ser vannet, men samtidig blir det kanskje litt mye flakking med blikket. I #1 er jeg enig at det blir ubalansert fordi syklisten blir et punkt eller akse som begge sider trekker i uten kjent bestemmelsessted. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Flotte sommerminner og fine utsnitt alle sammen, men jeg holder en knapp på V2 da jeg liker kompet og lokasjonen godt. God kvalitet i opptaket er heller ikke å forakte. Flott Kristin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg