Harald Gjerholm Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Fårer V2 Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bildet er tatt under den siste potetopptagingen i et ellendig tåkete vær ved alleen som markerer inngangen til Jevnaker. Når været er fint er det en flott utsikt over Randsfjorden og bygda forøvrig, Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Spændende at arbejde med tåge i fotografier - men svært. Flot række træer der forsvinder indover i billedet og fint med kartoffelrækkerne der følger med. Synes at det udgåede træ forstyrrer udtrykkey lidt. På min skærm ser det ud som om der er lidt farvestik (blå/grøn) i billedet, men det skyldes måske tågen. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Flott mystikk.Men ser jo flere muligheter her da...som feks ett i høyde format,hvor du står nermere veien? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ok tåkebilde dette! Fikk tanker om et aldri så lite blåstikk i fargene og at bildet heller mot venstre, men det kan være synsbedrag.....! God 3'er herfra! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Har du gått i tåka igjen nå Harald? Et bra bilde som jeg mener hadde blitt enda bedre med et klipp rett til høyre for det døde treet? Gjør en test!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg