Bruker-168731 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 hva er best og godest blandevann til sprit 50 prosent? hvor mye av en liters flaske er det farlig å få i seg? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 0,3L av 50% er livsfarlig of du bør ikke drikke mer enn det, hvilket blandevann som er best er veldig individuelt, regner med siden du spør at du ikke er gammel nok til å drikke likevel. 1 Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Bland det med burn eller red bull. Hvor mye som er farlig er veldig individuelt fra person til person, så det blir vanskelig å svare på. Men de aller fleste som har i seg en hel flaske med 50% vil nok bli ganske drita, og få veldig lite ut av kvelden + huske veldig lite av det dagen etter. Kanskje også ende opp på sykehus og pumping, eller enda verre. Endret 23. november 2011 av Pilkern Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Men de aller fleste som har i seg en hel flaske med 50% vil nok bli ganske drita, og få veldig lite ut av kvelden + huske veldig lite av det dagen etter. Kanskje også ende opp på sykehus og pumping, eller enda verre. En hel flaske med 50% fører meget sannsynlig til pumping, spesielt med tanke på trådstarters alder. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Bland det med burn eller red bull. Hvor mye som er farlig er veldig individuelt fra person til person, så det blir vanskelig å svare på. Men de aller fleste som har i seg en hel flaske med 50% vil nok bli ganske drita, og få veldig lite ut av kvelden + huske veldig lite av det dagen etter. Kanskje også ende opp på sykehus og pumping, eller enda verre. Drikker som regel mer enn det når jeg først drikker sprit og kan bekrefte at man får lite ut av kvelden og husker ikke stort mer enn vorset, om man er heldig. Ta det jævlig rolig med spriten, bland tynt og heller drikk mange flere drammer! Bruk en energidrikk du synes er digg. Kjøp mer enn du trur du trenger, så du ikke går tom:) Og ikke begynn å bland sterkt, det går veldig bra i begynnelsen, men ender med helvete. Greia med energidrikke er at du sovner ikke. Du bare drikker mer. Så ta det rolig:P 1 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Ikke beregn ei helflaske sprit om du bare skal drikke i noen timer. Er noe annet på f. eks festivaler, der man drikker så å si hele dagen. Selvfølgelig har jo folk veldig forskjellige toleranser, så jeg snakker bare for meg selv. Lenke til kommentar
Bruker-168731 Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 nå har jeg vært å kjøpt meg 6/0 (60 prodent) srit. dette skal bli gøy. takk for tipsene. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) 60 smaker dritt. Det holder i massevis med 1/3L for en hel kveld. Kjøp 4 RedBull, 1/2L Burn og en halvannen liter sprite, så er du good to go. Og Sombreros potetgull. EDIT: Det er mulig jeg var veldig uheldig. Kjøpte en flaske med 60% vodka(den som heter 60). Den hadde en veldig rar smak, selv om jeg hadde forventet mindre smak pga. høyere alkoholprosent. Endret 26. november 2011 av conflict Lenke til kommentar
Rhetorica Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Sprite funker alltid. Det er lurt å være forsiktig med energidrikk. De fleste får veldig kort lunte og begynner å yppe. Det spørs litt hvor ofte du drikker. Og det kan variere uavhengig av dette også. Noen ganger har jeg drukket en helflaske uten å slokne, mens andre ganger har jeg blitt kanon dritings av nesten ingenting. Sprit er skumle saker, så gjør som de andre i tråden sa: ta det rolig og forsiktig til du får en viss anelse av hvor fort du blir full. Whiskey gir bedre rus enn hvit sprit, og med whiskey mener jeg ikke jack daniels, jim beam eller jameson skvip. Famous Grouse og oppover er bra. Grouse er ganske rimelig, og den gir en god rus. Ordentlig whiskey rus kan minne litt om opiatrus. Du blir ikke så giret, men føler velbehag og sinnsro. Det er iallefall den opplevelsen jeg får. Hvis du skal blande med Red Bull funker faktisk Grouse veldig bra, spesielt hvis du ikke liker whiskeysmaken. Drikk med måte. Ikke drep noen Lenke til kommentar
tyranosauruskjeks Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Sprite funker alltid. Det er lurt å være forsiktig med energidrikk. De fleste får veldig kort lunte og begynner å yppe. Det spørs litt hvor ofte du drikker. Og det kan variere uavhengig av dette også. Noen ganger har jeg drukket en helflaske uten å slokne, mens andre ganger har jeg blitt kanon dritings av nesten ingenting. Sprit er skumle saker, så gjør som de andre i tråden sa: ta det rolig og forsiktig til du får en viss anelse av hvor fort du blir full. Whiskey gir bedre rus enn hvit sprit, og med whiskey mener jeg ikke jack daniels, jim beam eller jameson skvip. Famous Grouse og oppover er bra. Grouse er ganske rimelig, og den gir en god rus. Ordentlig whiskey rus kan minne litt om opiatrus. Du blir ikke så giret, men føler velbehag og sinnsro. Det er iallefall den opplevelsen jeg får. Hvis du skal blande med Red Bull funker faktisk Grouse veldig bra, spesielt hvis du ikke liker whiskeysmaken. Drikk med måte. Ikke drep noen Tulling! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå