GamerJenta Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hei! Er ikke 100% sikker på at dette er riktig sted å skrive dette på, men prøver Jeg skulle prøve å spille online på MW3, men når jeg trykker på "Play online" kom dette opp: "You cannot play online due parental controls" (kanskje ikke helt ordrett). Hva skal jeg gjøre? //Mina Lenke til kommentar
elektronikkbutikken Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Du er nok mest sannsyneligvis under 18år på online brukeren din.. Mulig det er derfor du ikke kan spille. hmm, du kan jo prøve og endre fødelsdatoen 1 Lenke til kommentar
GamerJenta Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Ok Skal prøve det Lenke til kommentar
GamerJenta Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Det funker ikke å endre fødselsdato.. Har søkt på nettet og det står at det ikke funker. Noen andre tips? Lenke til kommentar
elektronikkbutikken Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hmm, da får du lage en ny konto da? Som er egnet seg for og spille 18års spill Lenke til kommentar
GamerJenta Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 D: Jaja, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå