Brad Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Skal til Sverige til helgen på handletur! Jeg elsker Red Bull, og har tenkt å kjøpe en del av det. Men lurte egentlig på om det var noen andre energi drikker som smaker veldig likt Red Bull, som er billigere? Monster og Burn syntes jeg smaker piss i forhold til Red Bull. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Mad Croc - litt utvannet red bull. Halve prisen! 1 Lenke til kommentar
augi2323 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Skal til Sverige til helgen på handletur! Jeg elsker Red Bull, og har tenkt å kjøpe en del av det. Men lurte egentlig på om det var noen andre energi drikker som smaker veldig likt Red Bull, som er billigere? Monster og Burn syntes jeg smaker piss i forhold til Red Bull. Mad Croc Lenke til kommentar
Brad Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Kjøpte noe som het Powerking, som var god og ganske lik red bull. 99,- for 24 bokser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå