Badeskum Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hei Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne tråden, så det ble her. Jeg og en kollega/vennine, som begge er single har startet en konkurranse der man hver dag skal gi hverandre en ''dare''(utfordring som man skal gjennomføre). Det kan være hva som helst. Og jeg er helt blank på slike ting, trenger forslag til dares å gi. Grensen går på klining men fremmede. Forslag? (vi er ikke intressert i hverandre, og jeg vil ikke ha masse tullesvar) Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Stjele xx antall klemmer fra folk. Endret 23. november 2011 av r2d290 waits for alice Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Putte en ting oppi lommen til noen uten at de merker det, gjerne noe som gjør at de begynner å lure litt (en kondom, en lapp med noe morsomt på) Se hvem som kan få flest klemmer i løpet av 5 minutter. For at hun ikke skal ha et fortrinn er det kun damer over 40 som gjelder. Klippe den største biten av håret sitt. Begge gjør det i skjul, så sammenligner man etterpå. 1 Lenke til kommentar
Badeskum Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Gode forslag Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Klippe den største biten av håret sitt. Begge gjør det i skjul, så sammenligner man etterpå. Beste forslaget av både nåværende og fremtidige 1 Lenke til kommentar
Badeskum Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Noen flere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå