elgitar Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Kommer hvert fall til å klikke i vinkel om det viser seg at noen innbyggere tar stashet mitt... Da blir det en blodig massaker! http://www.youtube.com/watch?v=UagqsOT4Vic :!: OT: Har akkurat kjøpt Whiterun-huset, men nå begynte jeg å tvile litt på avgjørelsen. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg har ikke hatt noen uvedkommende i mitt hus. Noe som er rart da det er butikk i kjelleren ( som jeg og kona eier). Det morsomme med det er at det er ingen andre i den butikken bortsett fra svogeren som driver den. Lenke til kommentar
ReZLA Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Faendal besøker stadig min kone Camilla Valerius.. Noe som ikke stemmer her! Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Når du loader så står det det at hvis du putter ting i forskjellige kister som ikke tilhører deg så kan du miste det, dette skal ikke skje om du gjør det i eget hus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå