enurweb Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Har kjøpt meg hus i Whiterun, 5000 cash for Breezhome. Putter titt og ofte masse stash i både kisten i 2 etasje samt i bøker i bokhylle. Ser at folk til stadighet plutselig er inni hjemmet mitt når jeg kommer inn, man kan jo ikke låse døren eller kista. Spørsmålet blir jo som følger... Kan folk faktisk stjele fra meg som jeg kan fra dem? Eventuelt er det noen som har opplevd å bli frastjålet inni hjemmet sitt? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Har aldri opplevd tyveri fra datastyrte folk i skyrim Selv etter at jeg droppet en masse lot for å komme meg til huset med det som var verdt noe, så lå fortsatt det samme utstyret på bakken flere dager etterpå, midt i byen. Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Ser bare på denne linken her at det spekuleres: Blir veldig veldig nærvøs av dette her Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Ser det diskuteres at det er viktig man har Lydia hjemme som husmor har ikke tenkt over at hun er viktig å ha i hjemmet, så da kan kansje det være en grunn til at jeg ikke har blitt robbet enda. vanskelig og si Endret 23. november 2011 av Lumpness Lenke til kommentar
Populært innlegg enurweb Skrevet 23. november 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 23. november 2011 Kommer hvert fall til å klikke i vinkel om det viser seg at noen innbyggere tar stashet mitt... Da blir det en blodig massaker! 11 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Forvent deg en usannsynlig høy bounty da hvertfall Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Mjaa... Har jo ikke noe lyst på bounty i Whiterun da. Men er seriøst ingen som vet noe mer om dette? Har prøvd å google litt å ser mange er uenige på dette temaet. Noen mener også det at man kan bli frasjålet ting som man bare legger rundt om i huset men om du legger det i kisten derimot så mener andre at ting er trygge der. Jeg mener... Pokker... Er jo eneste grunnen til å kjøpe hus er jo for å oppbevare alt stashet Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ser det diskuteres at det er viktig man har Lydia hjemme som husmor har ikke tenkt over at hun er viktig å ha i hjemmet, så da kan kansje det være en grunn til at jeg ikke har blitt robbet enda. vanskelig og si Åh shit, var det henne jeg drepte i en dungeon for å så få 300 gull fra en courier some "next of kin"... Whoops. *trollface* Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 jeez, gjelder dette bare fingerfrekke folk i whiterun eller generelt i alle byer? Har ikke lagt merke til noen tyveri enda, men kan jo hende jeg kan takke "kona mi" for det, hehe Lenke til kommentar
ArildHH Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Kan ikke si noe annet enn at jeg har hatt Lydia i huset i Whiterun siden jeg fikk det, og har aldri møtt på noen uvedkommende der. Skummelt å høre at det faktisk går ann. Nå har jeg ikke kjøpt noen andre hus enda, så kan ikke si noe om dette kun gjelder for Whiterun... Endret 24. november 2011 av ArildHH Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hun jeg giftet meg med åpnet butikk i huset mitt så det er grunnen til at jeg har sett andre folk i huset mitt ihvertfall. Første gang trodde jeg hun var utro og holdt på å shoute fyren i stykker Regner med hvis det forsvinner ting så er det en bug. 3 Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg så en "Thief" som prøvde å bryte seg inn i et hus borti gata i Solitude en gang. Da jeg gikk for å snakke med han ble han drept av guards. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 I Riften opplever jeg titt og ofte at tyver løper rundt og stjeler i hus. Vanligvis er det noe bugs med dem, så mens jeg sniker meg rundt for å stjele verdisaker løper tyven fram og tilbake i gangen. Han sniker ikke, men bare løper. De har heldigvis ikke vekket noen enda, men det ser utrolig dumt ut Pluss at av og til ser jeg dem rømmer fra vaktene. Får litt dårlig samvittighet av å se mine "brothers in crime" bli drept av vakter uten at jeg kan gjøre noe uten å få bounty selv. Men om man kan selv bli frastjålet noe i sitt eget hus, det vet jeg ikke. Kan fort bare være konspirasjoner også. Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Bare for å bekrefte dette. Alle husene dine kan det bli stjålet fra Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg synes det høres ut som en knallfunksjon jeg. Et øye for et øye. Tap og vinn med samme sinn etc. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg har nå to hus, Breezehome og Honeyside. I Breezehome henger Lydia, men det er ingen i Honeyside. Har tilgang på flere followers, men hvordan får jeg de til å gå til huset mitt i Riften (Honeyside) Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Du må bli Thane i Riften for å få housecarl til Honeyside. Snakk med Jarl eller steward for å få oppdrag, eventuelt hjelp 5 stykker rundt omkring i The Rift for å få status som Thane. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg har tydeligvis blitt offer for en bug. Rett etter at jeg kjøpte huset kjøpte jeg fullt med upgrade og stakk direkte dit uten å snakke med jarlen først, dette førte til at questet hvor du skal snakke med henne bare blir liggende i misc. og du kan ikke fullføre dette. Mer info om denne bugen finnes her. Fikset det rimelig enkelt ved å ta en Player.setstage FreeformRiftenThane 200 Etter det var housecarlen min i huset. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Bare for å bekrefte dette. Alle husene dine kan det bli stjålet fra Selv om Lydia er hjemme? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Aldri opplevd at ting har forsvunnet ifra husene mine og har vel +100 timer nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå