Gå til innhold

Hvilket spill er å anbefale?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei alså,snike seg innpå fiender og tenke ut puzzles,hva har man for spill som kan passe innenfor dette?

Battlefield er jo ikke sånn,og eventyrspill var ikke helt stilen din,men likevel kunne du jo sjekket ut FABLE 3.Mange som ikke liker det,men jeg syntes det var litt artig.Litt humor,endel tenking,ikke fullt så mye sniking,men mer en nok slakting av fiender.

Det som er artig i FABLE 3,syntes jeg er:

-Stjele i butikker

-Velge om du vil være ond eller god,eller for den saks skyld noe midt i mellom

-Folk som elsker deg eller er pissredde for seg,utifra ryktet ditt

-Du kan gifte deg,få barn,skille deg,sikkert ha flere koner en en(hehehe)

-Kjøpe hus og butikker og tjene penger på dette

-Blir du tatt for stjeling eller mord av vaktene,så kan du enten betale en bot som varierer i størelse med forbrytelsen,eller faktisk velge samfunnstraff i stedet..

-Endel oppdrag/side oppdrag er artige,her kan en bla kverke kona til en landsbyboer på oppdrag fra han,men det skjer litt av hvert annet en kun det.Mange valg underveis,og i dette oppdraget får du noen..skal vi moralske valg.

Endret av ArkArk
Lenke til kommentar

Får ta meg en tur på Ølkjøp i dag å se om dem har noen spill som frister.

Fikk det nye skjermkortet mitt i går, og etter litt kloting, så fikk jeg det til å virke. Ikke kunne vel jeg vite at denne skulle kobles til strømforsyner med to kabler :)

Forresten flaks jeg hadde de to kablene, samt en strømforsyner med ledige kontakter :)

Gravde frem "Medal Of Honor - Allied Assault" i går for å teste, men sef. manglet jeg en av de tre CD'ene.

Det kan se ut til at Call Of Duty 3 er en god kanditat. Vertfall det som virker mest populært blandt slike typer spill, og jeg ser at det koster mest også. Ikke for at prisen bør være synonymt med innholdet, men det koster nå heller ikke all verden da. :)

Lenke til kommentar

Call of Duty 3 ble kun gitt ut til konsoll. Regner med det er COD: Modern Warfare 3 du tenker på.

Vil nok anbefale deg å spille gjennom COD4: Modern Warfare og COD:MW2 før COD:MW3, både siden COD4:MW etter min mening er det beste av disse spillene og det faktisk er en historie som fortelles.

Endret av Hugo_Hardnuts
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble vist kjøp av Battlefield 3.

Ikke veldig imponert over grafikken anngående detaljer så langt... Altså grafikken i spillet.

Man går rett over bunnløs grunn og det hele virker litt rart. Men ser man bort fra det, så er spillet i seg selv bra. Men nå har jeg jo ikke så mye å sammenligne med heller da...

Lenke til kommentar

Ble vist kjøp av Battlefield 3.

Ikke veldig imponert over grafikken anngående detaljer så langt... Altså grafikken i spillet.

Man går rett over bunnløs grunn og det hele virker litt rart. Men ser man bort fra det, så er spillet i seg selv bra. Men nå har jeg jo ikke så mye å sammenligne med heller da...

Ikke inponert over grafikken? HÆ? "Man går rett over bunnløs grunn" Nei det gjør man ikke, jeg tror det er fare for at PC'en din er lagd av ost.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...