Vent180dager Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Ja, du må bruke noclip. Trykk på § knappen ved siden av 1 på nummerraden og skriv tcl i den svarte boksen som kommer opp å trykk enter. Det kan bli kjedelig å gå med vanlig hastighet, skriv også inn player.setav speedmult 2000 f.eks så vil du gå mye fortere enn normalt. Du må sprinte for at hastigheten skal slå til. Vist du skriver inn tgm for å skru på God-mode vil du ha uendelig stamina så du kan løpe evig. Endret 23. november 2011 av Vent180dager Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 hahaha, glad jeg kjøpte det helt tilfeldig til pc... Glad jeg kjøpte det på 360 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Er det ingen pc brukere med gode pc maskiner som synes at det er litt rart at loading skjermen til SKyrim har masse Notater og hints . Men du må vere en gud og lese dem før loadingen er over etter 2-3 sec ;P Anyways jeg skal spørre et simpelt spørmål for jeg gadd ikke lese alt dette, Men er det sån at spille grafikken/view length og alt det blitt dårligere etter patchen ?? eller kan jeg bare fortsette og spille på pc etter dette uten bekymringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå