Odesseiron Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 En nysgjerrig spiller oppdaget at hele kontinentet er lagd, men låst av. Les hele saken Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Tar sine timer å få utforsket Skyrim! Har lagt inn ca 75 timer selv, og koser meg i spillverdenen. Lenke til kommentar
Mord Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Nå er det jo ingenting å gjøre i disse områdene, samt at de har veldig dårlige teksturer og ingenting innhold annet enn generisk geografi. De fjernere områdene har tilogmed blitt krympet ned. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Har de gått ut med en grunn for hvorfor støtte for høyere minnebruk blir tatt vekk fra brukerne ? Slik jeg forstår det, skal det gå an å modifisere spillet ? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Fiffig liten greie dette syns jeg Spent på hva framtiden bringer når det gjelder DLC , MODs osv Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Nei, men om jeg får gjette så vil jeg tro at det er en uheldig bivirkning av at de beskytter .exe-fila, som nok igjen er for å forhindre no CD-cracker og lignende. Lenger ned i artikkelen finner du en lenke til en modifikasjon som låser opp minnebegrensningene på en annen måte. Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Har de gått ut med en grunn for hvorfor støtte for høyere minnebruk blir tatt vekk fra brukerne ? Slik jeg forstår det, skal det gå an å modifisere spillet ? De gjorde det ikke for å fjerne støtte for høyere minnebruk. Ved en feil ble den første exe filen levert uten Steam DRM noe som gjorde at spillere kunne bruke Skyrim uten Steam. Jeg antar at det er en eller annen form for en klausul i kontrakten mellom Steam og Bethesda at Steam DRM må brukes. Ergo ble en ny exe fil sendt ut til alle brukerne. At dette forkludrer bruken av tredje parts software burde egentlig ikke ha noe å si da det i utgangspunktet ikke skulle fungere uansett. Folk griner fordi det først var mulig. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Heile kontinentet er ikkje der, berre Morrowind, Cyrodiil, pluss delar av Hammerfall og High Rock. Forresten talentlaus utvikling å ikkje berre ha LAA flagga ut av boksen. LAA-flagging er ikkje tredjeparts software, det er ein windows-funksjon. Om du ikkje får starta Skyrim etter "patchen", prøv å køyre Verify Cache Integrity i Steam (berre hugs backup av Skyrimprefs og Skyrim.ini frå Dokumenter/My Games). Endret 23. november 2011 av Zealuu 1 Lenke til kommentar
KingTigris Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Så detta er grunnen til at Skyrim slutta å fungera for meg. Eg får ikkje ein gong starta det via Steam lenger! Er det nokon andre som har vert borti detta problemet? Finnest det ein løysning, eller må eg venta på ein ny oppdatering? Eg vert stadig overraska av at beskyttelse mot piratar kun skal gå utover dei med kjøpte kopiar... 1 Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Heile kontinentet er ikkje der, berre Morrowind, Cyrodiil, pluss delar av Hammerfall og High Rock. Tusen takk. Har rettet opp dette i artikkelen nå. Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Så detta er grunnen til at Skyrim slutta å fungera for meg. Eg får ikkje ein gong starta det via Steam lenger! Er det nokon andre som har vert borti detta problemet? Finnest det ein løysning, eller må eg venta på ein ny oppdatering? Eg vert stadig overraska av at beskyttelse mot piratar kun skal gå utover dei med kjøpte kopiar... hvis du har patchet exe fila med 2gb limit patchen vil ikke spillet starte. Slett exe fila, høyre klikk på Elder scrolls i spill lista, velg "local files" taben og klikk på "verify integrity game cache". Steam sjekker filene og laster ned ny og frisk exe fil. Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Genial spill, har hatt mye morro med Skyrim selv om jeg ikke har spilt noe av de andre spillene i serien. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Skulle bare hatt en mod som forsinket levellingen... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Ser frem til Gamers anmeldelse. Har selv en liten tørkeperiode ift. entusiasmen men Skyrim er spillet jeg kommer til å tukle med i 6-12 måneder. Ellers trist at det ikke legges mer ressurser i å få spill til å utnytte resurser som mer minne, flere cpu kjerne osv. Endret 23. november 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Lavran Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Grunnen til at de har laget dette i tillegg til Skyrim er vel på grunn av 3d kartet som de bruker? Siden kartet er generert av den egentlige verdenen, så derfor må de også ha laget disse delene av Tamriel. Lenke til kommentar
Nether Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Er det et godt eller dårlig tegn at jeg faktisk drømte i natt at det gikk an å utforske Vvardenfell i Skyrim? Har ikke lest om dette før denne artikkelen. Merkelig. Dog det var vel mulig å låse opp andre land i Oblivion også hvis jeg husker rett. Tror ikke jeg kommer til å gidde å låse det opp. Har nok å gjøre i Skyrim som det er. Lenke til kommentar
Infamousred Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Har de gått ut med en grunn for hvorfor støtte for høyere minnebruk blir tatt vekk fra brukerne ? Slik jeg forstår det, skal det gå an å modifisere spillet ? Går fint ann å modifisere Skyrim ja! Sjekk ut www.skyrimnexus.com, så får du opp alle mods som er lagt ut hittil ^^ Må ha modmanageren da, men det er bare å trykke på topplisten, så får du den opp ^^ Lenke til kommentar
Infamousred Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Skulle bare hatt en mod som forsinket levellingen... Sjekk ut www.skyrimnexus.com, så får du det opp med en gang! lasta ned samma sjæl ^^ Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg må si at jeg er positivt overasket over hvordan moddene tar form, dette blir nok en tittel jeg vil kjøpe også på PC i tillegg til 360 som jeg spiller den på nå. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Nå er det jo ingenting å gjøre i disse områdene, samt at de har veldig dårlige teksturer og ingenting innhold annet enn generisk geografi. De fjernere områdene har tilogmed blitt krympet ned. Morrowind fikk to expansions. Oblivion fikk en expansion pluss en drøss DLC og horse armor. Det er ikke utenkelig at i alle fall noen av disse områdene er brukt som placeholders, eller på godt norsk for å ha et sted å legge ut en expansion så smertefritt som mulig. De har allerede områdene klare i Skyrim, så alt de trenger gjøre er å plassere ting der og fjerne "veggen" mellom området og Skyrim, så har vi en fullverdig expansion med minimal jobbing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå