abrj Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Har i det siste begynnt å få feil i en fil som heter svchost.exe Jeg har prøvd å flashe Bios, og installere alt på nytt. men feilen kommer igjen. Feilen oppstår som når jeg har logget meg på internett (via ISDN), og har holdt på der litt... Før jeg reinnstallerte kom feilen ved pålogging til ISDN, men på slutten også mer hyppig.. Jeg trenger seriøs hjelp. Mitt HW oppsett er Windows 2000, MSI 845 GE HK, Trendnet ISDN kort, P4 2,8. 2 *512 MB RAM. 2*Maxtor 80GB HDisker Noen som har noen ideer om hva som er galt? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 patch opp windows versjonen din, og kjøp et antivirus program. værre er det ikke. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Det viste seg at feilen skyldes viruset MS.Blast. Kjørte derfor en patch fra Lillemyk, og en feilretting fra Norton og vips så funker alt... Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Feilpostet - hører hjemme under programvare-delen av forumet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg