Ensombryrseg Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg så filmen Passion of the christ noen år tilbake, og i en scene kommenterte hans mor bordet og stolene han hadde laget og sa "Dette kommer nok ikke til å slå an". Fant Jesus opp bordet og stolen? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Uhm....du bare gjør deg dum nå håper jeg?? Tror du at det en dokumentarfilm?? Lenke til kommentar
Ensombryrseg Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Uhm....du bare gjør deg dum nå håper jeg?? Tror du at det en dokumentarfilm?? Tenkte kanskje at det var en slag enighet blant troende på bibelen at jesus var oppfinneren av bordet og stolen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Nei, Jesus snekret bordet fordi en fyr bestilte det. De var selv fattige og var ikke vant med høye bor og stoler. Nå er det viktig å huske at både bibelen og filmen er fiksjonelle verker. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Pluss at mesteparten av det som står i bibelen er gjenfortellinger som har blitt gjennfortalt.* Så man trenger ikke og ta alt på ordet. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jesus var snekker. Det er lenge siden jeg så filmen, men de møblene var antakelig ikke de første av sitt slag. Lenke til kommentar
Ensombryrseg Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Jeg bare tolket det som om han hadde funnet opp bordet og stolen siden hun sa det aldri ville slå an. Er det ikke veldig rart at hun sa det hvis han hadde fått en bestilling? Hmm Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Kanskje det var utformingen det var snakk om? Lenke til kommentar
Ensombryrseg Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Kanskje det var utformingen det var snakk om? Her er scena: Endret 1. januar 2012 av lz7t Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hmm. Det er mulig det allerede var bord og stoler, men hver for seg. Det var vel mer vanlig å sitte på bakken med et lite bord, enn å sitte på en stol og spise med et høyt bord. Som Jesus sa, det ble laget for en rik mann. Det er også logisk, da fattige ikke tok seg råd til å kjøpe overflødige stoler for 2000 år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå