Torhild Jansen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Et velbrukt motiv. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bergen, med utsikt fra Fløyen. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Fint udsigtsbillede over Bergen - forholdsvis skarpt og god eksponering Torhild. Heller nok lidt til højre. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Greit oversiktsbilde med god skarphet, men kunne kappet himlen nesten ned til toppene. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Fint udsigtsbillede over Bergen - forholdsvis skarpt og god eksponering Torhild. Heller nok lidt til højre. Takker - skjevt ja, ser det nå Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Greit oversiktsbilde med god skarphet, men kunne kappet himlen nesten ned til toppene. Takker for et godt forslag! Lenke til kommentar
DrSnap Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Første jeg la merke til var skarpheten av et ellers så tradisjonelt bilde. En anelse helling mot venstre. Likte fargene å fin eksponering. Synes dog himmelen ble litt utvasket. anelse magneta? Kan det se ut som at du har recovret litt? Men nå blirjeg veldig kritisk her... Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Første jeg la merke til var skarpheten av et ellers så tradisjonelt bilde.En anelse helling mot venstre.Likte fargene å fin eksponering.Synes dog himmelen ble litt utvasket. anelse magneta? Kan det se ut som at du har recovret litt?Men nå blirjeg veldig kritisk her... Takker for kommentaren - når jeg ber om kritikk så .... Her har jeg bare skarpet bilde og frisket opp fargene en tanke. Lenke til kommentar
Sissel Kristin Haugen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ja, velkjent utsikt, dette. Men ikke mindre flott for det! Naturlige, fine farger - og skarpt. Hellingen er nevnt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Greit Bergensbilde dette! Ville nok kuttet en god del øverst her ja! 3'er! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Fint oversiktsfoto av Bergen by. Ville klippet noe av himmelen og rettet opp horisonten slik at Bergenserne kan gå rett Fint teknisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg