HelloKjersti Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Microsoft vil gjøre Xbox 360 mer sosial. Les hele saken Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hurra for nettskylagring! Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Skulle ønske de ville gjøre det enklere og kjappere å logge inn med en live-konto på en annen xbox, men det gjør de kanskje sammen med sky-tjenesten? Noen som vet? 1 Lenke til kommentar
Tor-Lein Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Bing søk... Vil det si nettleser? TV kan vel vi i Norge se lenge etter. 1 Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Tv og stemmestyring vil aldri komme på norsk. Vi er 5 millioner mennesker og det koster altfor mye og er uinteressant. Det jobber omtrent like mange på hovedkontoret til MS. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Huff... Xbox Live skal knyttes tetter opp mot Facebook?? Alt knyttes opp mot facebook om dagen, så i stedenfor at vi skal få en egen bra tjeneste fra MS, så bruker de Facebook i steden? FU! Jeg vil ikke ha enda mer dritt på facebook :/ 1 Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Skulle ønske de ville gjøre det enklere og kjappere å logge inn med en live-konto på en annen xbox, men det gjør de kanskje sammen med sky-tjenesten? Noen som vet? Under/etter E3 i år kom følgende informasjon ut "Here at Xbox LIVE we listen to your feedback. We are making it easier for you to sign into your Xbox LIVE account from any console at any time to access your game saves and full profile, including items such as Microsoft Points to make purchases, Achievements and friends. Cloud storage will allow you to enjoy the same great Xbox LIVE gaming experience even when you’re not in your own living room by giving you the option to store your “game saves” securely in the Xbox LIVE cloud instead of on a portable memory unit or your console’s hard drive. Gone are the days of “gamertag recovery.” Now all you need to do is sign in, no matter where you are!" Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Noen som veit om Skype kommer? Muligt som App seinare? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) "Facebook integrering er et must hvis du skal benytte deg av sky-lagring"(kan stå når oppdateringa kommer) Da klikker det! Da sletter jeg facebooken min. Seriøst! Endret 23. november 2011 av iNtensimilla Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Blir bra dette sony må virkelig oppdatere sitt system nå for å henge med i svingene Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ingen ord om Youtube spiller? Dette var også blandt tingene de snakket om på E3. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Blir bra dette sony må virkelig oppdatere sitt system nå for å henge med i svingene Synes den menyen Sony har er vel så bra lagd som den kommende til MS er, liker bedre slike menyer oppe på skjermen enn slik det er nå, en haug med reklame for Twitter og Bribebook. Men husk på PS3 kan man laste ned egne ikoner som gjør det mer attraktivt, dynamiske temaer som beveger seg i bakgrunnen (disse finnes nok ikke på 360, og noen må man betale for), dette kan man ikke laste ned på X360 Jeg betaler 15kr for et dynamisk tema på PS3, men betaler ikke for en stillestående tema som er på X360. Forslag til et bra dynamisk tema for X360, man ser biler i Forza 4 kjørende bak ikonene dine, mye råere! Endret 23. november 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 I starten like jeg ikke spesielt den nye layouten men nå som jeg har brukt den noen dager må jeg si jeg liker den mer å mer. Meget enkelt å navigere med Kinect også nå. Jeg liker sosiale medier veldig og bruker det daglig, så jeg ser frem til å få funksjon som å vise achievments via facebook slik en har kunne gjort med PS3 en stund nå. Samt det å legge ut becons på facebook for å avtale spille tider osv er en meget fin funksjon. Cloud funksjonen blir også meget velkomment Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Snakker ikke om temaer men hele bruker meny oppsettet det bør sony virkelig få mere up 2 date glad ms frisker opp 360 nå og da Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg ser virkelig frem til denne oppdateringen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå