karoald Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Solnedgang Bildet er fjernet. Beskrivelse: ............................................... Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 God ekspånering, flotte farger og fjellet som stikker opp i horrisonten til høyre gir god ballanse i kompet Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Flotte farver i din fine solnedgang. Hæfter mig især ved gengivelsen af vandet med spejlingerne i det blanke vand. 4 -herfra Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Flott naturbilde med varme, fine farger. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Synes dette ble veldig flott. Her sitter komp og fargesammensetning. Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Synes også dette ble flott! Farger og vannspeilinger sitter som et skudd. Dog mangler prikken over i-en, et eller annet på vannflaten i forgrunnen. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Litt sånn valgets kvaler her..om en kanskje skulle tatt ett krafitig kutt i bunnen og mye mer himmel,da den i mine øyne er bedre en speilingen...men vet jo ikke om du har mer himmel å gå på da...men når det er sagt,så er et slett ikke dårlig slik heller da;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Bra stemningsskildring dette! Flotte speilinger i sjøen. Kunne allikevel tålt et lite kutt nede kanskje...! 4'er! Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Lekket - flott utsnitt - knallfine fargevalører! Lenke til kommentar
Solgun Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Rett å slett nydelig , det er så mange fine farger på himlen nå for tiden Lenke til kommentar
karoald Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Takker dere alle--- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg