Øystein.F. Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Smellvakker og fornøyeleg plattform for barn i alle aldrar. Les hele saken Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Oi, når jeg så hva dere skulle annmelde forventet jeg en klassisk "Når skal de la han hvile?", men så fikk jeg meg en facepalm! Dette må jo bare prøves. Husker fortsatt julaften jeg fikk meg en playstation 1 med rayman, spillet har alltid vært nydelig. 3 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Dette høres kjempemessig ut. Spørs om ikke minstemann må innføres i raymanuniverset også. 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ein skal heller ikkje gløyme at dette spelet utan tvil er årets vakraste spel. Gløym Battlefield 3 med sine grå soldatar, grå byar, og grå røykskyer. Ingen tvil om at håndtegnet 2D fremdeles ser latterlig mye bedre ut enn 3D, ja. Kan vi få Beyond Good & Evil 2 nå, takk? (Kommer til å kjøpe dette også, da. 9 høres drøyt ut, men spillet ser veldig morsomt ut.) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Rayman (1) er jo et av tidenes artigste, om ikke beste, 2D platformspill. Selve spillfiguren er utrolig likandes, spillmiljøene mer fantasifulle og finurlig utført enn det meste av konkurransen, musikken helt wunderbar, og sist men ikke minst er gameplayet variert og latterlig utfordrende. Hvis dette nye Rayman-spillet er halvparten så bra som originalen (og ut ifra omtalen høres det nesten bedre ut), vil nok dette være et ganske sikkert kjøp. Så har jeg noe morsomt å gjøre i juleferien også. 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 "Spelet demonstrerer med glans at det framleis kan tenkjast nytt og kreativt med ein av dei eldste sjangrane vi har. " Hva er det som er nytt da? Co-open er jo en karbonkopi av New Super Mario Bros. Wii, med det unntak at man her ikke har ekstra liv. Uansett, uten tvil et av årets beste spill, og er veldig enig i karakteren. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Veldig bra anmeldelse. Gleder meg som en unge til å hente min forhåndsbestilte versjon på gamestop i morgen! Lenke til kommentar
KajaDelight Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Åh, gleder meg! Er det noen som vet om Wii-versjoner krever at du veiver og fekter for å spille? Eller kan man bruke bare knappene? Evenutelt den Classic-kontrollen? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det er jammen ikke ofte jeg sitter i flerfoldige timer og spiller den samme demoen om og om igjen, men det gjorde jeg med dette spillet. Først for å samle alle dingsene, og så en gang til. Og en gang til. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det første Rayman har jeg mange herlige minner fra, og dette her ser jo helt utrolig bra ut! Og er det kommet en demo også ? Den bør jeg sjekke ut ASAP. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Demoen var i mangel av bedre ord magisk, så det er med stor glede jeg leser at hele spillet er så bra at anmelder her gir det 9 av 10! Håper min CE ligger i postkassa idag..det har vært på vei i posten noen dager ifra Elkjøp allerede....litt som julaften det her. Bare den "#¤"! postmannen kommer snart..... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Er spillet på norsk? Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Er spillet på norsk? Nei, spelet er berre på engelsk, men det er nesten ikkje tekst i spelet så det betyr ingenting. Eg spelte Super Mario Bros utan å kunne engelsk då eg var liten, og det gikk heilt fint Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Når jeg var liten satt jeg og søsteren min og spillte Rayman på PC. Hun var litt eldre enn meg, så hun fikk styre, men jeg hadde den viktige oppgaven å hive knyttneven. Koselig coop! Nå, mange år etter, kjøper jeg igjen Rayman som et få spill jeg bruker penger på. Collectors edition ble det tilogmed. Håper det kan bidra til kos i julen, både selv og i coop med yngre, eldre og likegamle familiemedlemmer. Gleder meg! Jeg synes Arstechnica oppsummerer spillet ganske enkelt: Rayman Origins — the best 2D platformer no one's talking about Endret 23. november 2011 av genser Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Dette spillet blir utrolig moro sammen med kona Skal kjøpes asap! Lenke til kommentar
Tyrannus Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Åh, gleder meg! Er det noen som vet om Wii-versjoner krever at du veiver og fekter for å spille? Eller kan man bruke bare knappene? Evenutelt den Classic-kontrollen? Spillet støtter heldigvis Classic kontrolleren. Skal også være mulig å bruke kun remote (sidelengs) eller både remote og nunchuk, men vet ikke hvor bra det fungerer. For meg står valget mellom Xbox 360 og Wii-versjonen. Mener at Wii Classic kontrollen er bedre egnet til denne type spill enn Xbox 360 kontrolleren, som har klumpete og unøyaktig D-pad. Kommer nok derfor til å kjøpe det til Wii selv om den kanskje har litt dårligere grafikk. PS3-versjonen er sannsynligvis den ideelle, siden man både får optimal grafikk og kan spille det med en velegnet kontroll, men har ikke PS3. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 D paden til 360 er nok oppdatert for lenge siden :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Demoen var fantastisk! Tror dette blir en julegave til madammen (og meg selv) Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Tanken som altid teller.. Lenke til kommentar
Mheetu Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Kor lenge er det sidan sist du såg eit handteikna spel som ikkje var frå eit lite og ukjent selskap som leverer underhaldning til spesielt interesserte gjennom digital nedlasting? Tror Borderlands var nokså håndtegnet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå