Proxor Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Skulle spille bf3 igår kveld og såg ut som det var kommet ein uppdate til det, trykkte uppdate og har venta ei god stund før eg gidde opp, nytt forsøk idag, har nå venta 1 time men ingenting skjer? hvor lang tid tar denne uppdaten før den er innstalert? har rundt 6mbit linje. Endret 23. november 2011 av Proxor Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Høres rart ut. For meg tok det bare et par min. Er det at nedlastningen tar lang tid eller er det ingenting i det hele tatt som skjer når du trykker på oppdater? Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Høres rart ut. For meg tok det bare et par min. Er det at nedlastningen tar lang tid eller er det ingenting i det hele tatt som skjer når du trykker på oppdater? når eg trykker oppdater skjer det ikke annet en at det står slik det står på bildet som er vedlagt, får ikke opp noe 0 til 100% bar eller noe slikt, står bare innstalling med utropstegn forran. Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 jekk utav allt og startet igjen ved og høgreklikke og trykke kjør som administrator, ser ut som det skjer litt mer nå Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 sånn, da kan eg spille igjen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå