Reidar1945 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Når jeg blir stor skal jeg bli... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Fin historie i en lidt rodet komposition - placeringen af elementerne i billedet giver ubalance - de er alle placeret i yderkanten af billedet. I første øjekast får jeg indtrykket at drengen er i fare, hvilket formentlig ikke er din hensigt med din tittel. En større sammenhæng mellem lokomotiv og dreng kunne forstærke formidlingen. God eksponering og fine gråtoner. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Støtter Websters i hans vurderinger. I tillegg verdsetter jeg bildet fordi det tydeligvis er gjennomført med bevissthet, både under opptak og i etterbehandlingen. I motsetning til tilfeldig knipsing, som jeg syns vi ser for mye av. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Artig å se dette! Har alltid vært og er facinert av jernbaner/tog! Blir aldri for gammel til å leke med togsett nei...! 4'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg