h-a Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 A13 Bildet er fjernet. Beskrivelse: Europabrücke sør for Innsbruck med litt av landskapet rundt. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Fint udsigts- og oversigtsbillede. Lidt midtstilt komposition.Billedet fremtræder lidt kontrastløst og diffust på min skærm p.g.a. disen, der ligger over landskabet. Flot landskab. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg er enig i at det ble litt kontrastløst. Jeg ville også kuttet toppen. slik at veien forsvinner ut av bildet oppe i venstre hjørne. Jeg tror da at veien som jeg antar ut av tittelen skulle være hovedmotivet, ville bli mer framtredende. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ok og interessant oversiktsbilde! Mangler dog noget på kontrast og der er muligens et aldri så lite grønstik involvert her. Liker det uansett jeg da! 4'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg